julyen Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Nå er jeg en uke over ikm og jeg har ingen tegn på at den er i anmasj!! Jeg har virkelig trodd at jeg faktisk var gravid da jeg har vært uvanlig trett, litt kvalm.. og brystene har faktisk vokst veldig bare de siste dagene... Men så tok jeg en graviditetstest idag.. å det var bare en strek! Jeg blir så forvirret!!? Er jeg gravid eller ikke ?!
Miss Misantrop Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Det kan jeg jo strengt talt ikke vite. Men det er mange som har beskrevet de samme symptomene som deg og ikke hatt positiv test opp til 2 uker etter for så har det vist seg at de har vært gravide. hCG nivået for forskjellige kvinner utvikler seg veldig forskjellig. Og det er også enkelte kvinner som ikke skiller ut hCG i urinen. Merkelig.. vet ikke hvorfor. Men jeg ville holdt en 50-50 knapp på at du var gravid.
julyen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 offf.. jeg er verdens mest utolmodige person!! Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå