Gå til innhold

Min tur kom - fødte torsdag 19.juli


Love my kidz

Anbefalte innlegg

Yepp, jeg må være verdens stolteste mamma tror jeg hehe, dette er herlig altså!!!

 

Min lille gutt kom til verden ei uke før termin. Synes selv at fødselen var lang og tøff, siden epiduralen sluttet å virke og gutten måtte hjelpes ut med sugekopp. Fullstendig fødehistorie ligger på 3.tri.

 

Han har fått navnet Tony Leander, er 3960g og 51 cm lang. Han er bare så nyyyydelig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis Blubell ( må sende inn her og jeg) Kan bekrefte at prinsen er nyyyydelig ja, ble temmelig rørt over msn bildet du sendte. Håper dere koser dere masse sammen:0)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer selv du Thia - du fikk jo jenta di mens jeg var på sykehuset ennå. Så du er hjemme allerede ja? Herlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig ja, helt fanastisk:0) Kom hjem i går og prinsessa har stort sett sovet siden hjemkomsten.

 

Fikk meldinga di om Tony Leander mens jeg satt på legekontoret på svangerskapskontroll dagen før. Ble kjempe glad på dine vegner, og tenkte at jeg kom til å gå over, hadde ingen fødselstegn. Så et halvt døgn etter var jeg jammen i full gang...Utrolig deilig å slippe overtid, tenk det er egentlig to dager til terminen vår og vi sitter begge med nurkene våre:0)

 

Lykke til videre da Blubell og lille prinsen, ses på dib:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...