susi oktgutt06 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 sønnen min på snart 10mnd er veldig aktiv og går dagen lang. han holder i en finger og går avgårde, har ikke sluppet seg helt. hvis han gjør det er det bare noen få steg avgårde før han faller. mitt spørsmål til dere det sies at de bare skal ha sko med helt myk såle frem til de slipper seg....og da lurer jeg på hvor får man tak i dette finner masse til små jenter men ikke gutter. og er det noen av dere som har begynt med vanlige sko før barnet slapp seg?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jeg begynte IKKE med sko før gutten min gikk av den grunn at det er mye trening for dem med å lære seg å stå på tærne osv. Ikke minst balansetrening. Babysko med harde såler burde ikke være å få tak i spør du meg... Men, vet at H&M har hatt noen sko med ganske myke såler. Gutten min er nå 14 mnd, så her går det i vanlige sko fordi han går nå.
susi oktgutt06 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 de h&m har nå er med harde såler. har kjøpt de sokkene de har med polstring men ønsker noe annet. ponny har helt myke tøysko men bare rosa så får vel bare fortsette og lete
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Fant noen slags tøysandaler på h&m med en myk gummisåle, men han bruker de bare til bursdager og 17.mai og slikt. Ellers er det sokker og barbent:) Han er 10,5 og går ikke selv enda.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Nettopp bestilt tøfler på tinyzone.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå