Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Sviger......Tror jeg er helt på trynet! Hun tror jeg ikke kan : ¤vanne blomster ¤Lage kjøttkaker ¤koke krabber ¤fjerne gress fra gressklipperen ¤kritiserer meg for at ungene ikke skal på søndagskole ¤mm. Dette er bare litt fra lista,men seriøst....Jeg blir GAAAAAL. Nå har hun avbestilt time på sykehuset forde hun tror jeg ikke kan koke krabber!!! Det rabler for meg.Vi skal ha "krabbefest"med han familie. Jeg sa de kunne komme i 4-5 tida.Men nei da,UGLA kommer i 11-12 tida for å koke krabbene! Jeg sier at det skal hun ikke.men jo hun kommer!!! Hva kan jeg si? Hva kan jeg gjøre? HJELP!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 La nå stakkars kjerringa drive på. Inviter heller til middag en dag og fiks kjøttkaker og krabber uten å si hva dere skal ha. Kjøtt og skaldyr middag høres vel greit ut. Hvis hun spør hvem som har laget det får du skylde på naboen, "siden du ikke kan det selv" *he he*
KaMa Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Om all den kritikken kommer frem i ditt eget hjem, samt husvarmheten som gjør at hun syns det er greit å kokkelere på ditt kjøkken, ja da bør du jo sette henne på plass. Spør om hun hadde syntes det var drita knall med en svigermor som overkjørte henne på sitt eget kjøkken, samt fikk henne til å fremstå som en tafatt inkompetent husmor. Om hun ville synes det var en smule ubehagelig, så vet hun hvordan du har det. Og burde dermed kutte ut.
Süsse Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Innimellom ser jeg godene ved aa ikke ha svigermor.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Det første min svigermor spør gubben om når hun ser han,er:"Har du fått noe middag i dag,da?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå