Gå til innhold

Trenger hjelp av erfarne.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå i uke 37, er så sinnsykt trøtt og slapp. Føler meg rett å slett skikkelig dårlig.

I dagsov jeg til kl halv ti, var våken til litt over tolv, sovnet igjen og sov til halv tre, var våken til halv fem og sov til kl syv. Er dette virkelig normalt????

Har også hatt masse stikninger, nesten støt lignende "greier" nedover det ene låret. Hva kan dette være?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er trøtt og slapp hele tiden jeg også. Vet ikke om det er normalt eller hva det er. Stikningene høres ut som bekkenløsning!

Skrevet

Har hatt bekkenløsning siden tidlig i svangerskapet, men aldri hatt disse stikningene før, men kan jo hende at det har blitt verre kanskje,eller kanskje en nærve som ligger i klem?

Skrevet

Kjenner også til de stikningene. Hos meg er hodet godt festet nede i bekkenet etterhvert, og jeg har sinnsykt vondt i symfyseområdet og måtte kjøpe meg krykker for jeg klarer nesten ikke gå lenger. Av og til stikker det til i lysken og nedover så jeg holder på å gå i golvet. Tenker også at det er en nerve som kommer i klem, for det kommer ofte hvis jeg har en uheldig vridning i hoften når jeg skal gå.

Er også trøtt og sliten, men sover så dårlig om natten så det har vel sin forklaring.

Men ta det opp neste gang du skal på kontroll, i tilfelle det skulle være noe annet...

Skrevet

Du kan ikke ha for lavt jernnivå el lav blodprosent? Lenge siden du har sjekket? Se hva det står under hb på helsekortet. Det skal ligge over 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...