LINDA*** Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Det er jeg! I dag var jeg på Elkjøp og kjøpte digitalt kamera. Og jeg holdt på si, jeg fikk mere til overs! For det gjorde jeg! Kamera kosta kr 2995,-. "Alt for mye", tenkte jeg. Her har de sikkert litt å gå på. Så jeg gikk inn for sjarmør-etappen og fikk 1000 kroner avslag! Pluss et minnekort på 2GB (kr 295,-) til 100 kr! Med et lurt smil og litt research så kan man komme godt ut av det! Må si det er å'leit å handle når en kan få så mye rabatter!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Guri, og så sa du ikke noe før nå??? Gubben er i dette sekund ute og kjøper ny flatskjermtv, og kjenner jeg ham rett så har han knapt prøvd. Og jeg selv er enda verre, hehe... Skulle hatt med deg!!
LINDA*** Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 OVERALT kan man få avslag! Butikkene har masse å gå på! Jeg har blitt ganske dreven etterhvert (faktisk!). Men man må jo se an.. Letteste er å få rabatter når man handler av en mann! TRO meg:)
Monajenten Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hvordan i huleste klarte du å få 1000,- avslag??? TIPS TAKK!!!!!!! (mer detaljert enn sjarmør-etappen;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå