Gå til innhold

Er du flink til å prute?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg!

 

I dag var jeg på Elkjøp og kjøpte digitalt kamera. Og jeg holdt på si, jeg fikk mere til overs! For det gjorde jeg!

 

Kamera kosta kr 2995,-. "Alt for mye", tenkte jeg. Her har de sikkert litt å gå på. Så jeg gikk inn for sjarmør-etappen og fikk 1000 kroner avslag! Pluss et minnekort på 2GB (kr 295,-) til 100 kr!

Med et lurt smil og litt research så kan man komme godt ut av det!

 

Må si det er å'leit å handle når en kan få så mye rabatter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri, og så sa du ikke noe før nå??? Gubben er i dette sekund ute og kjøper ny flatskjermtv, og kjenner jeg ham rett så har han knapt prøvd. Og jeg selv er enda verre, hehe... Skulle hatt med deg!!

Skrevet

OVERALT kan man få avslag! Butikkene har masse å gå på! Jeg har blitt ganske dreven etterhvert (faktisk!).

 

Men man må jo se an.. Letteste er å få rabatter når man handler av en mann! TRO meg:)

Skrevet

Hvordan i huleste klarte du å få 1000,- avslag???

TIPS TAKK!!!!!!!

(mer detaljert enn sjarmør-etappen;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...