Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Verdens teiteste problem. Vi fikk en omplasseringskatt for noen måneder siden, eieren ble kastet ut av huset sitt og kunne ikke lenger sørge for ham så vi tenkte å gi det et forsøk. Han har vist seg å være en helt super katt! Renslig (han er en utekatt og trenger ikke tissekasse), kosete og kjempegod med gutten vår på ett år. Drømmekatt med andre ord? Joa, hadde det ikke vært at han etterhvert har fått det for seg at mannen min er djevelen selv... Det har ikke skjedd noe spesielt, mannen har ikke gjort katten noe, virkelig ikke! Når mannen min prøver å gi den mat så snur katten i døren! Katten vil ikke være inne med oss lenger, bare ut og reke eller sove på balkongen, for inne er den skumle mannen. :-s Stakkars katt, dette går jo ikke når det blir vinter og kaldt ute! Vet ikke hva vi skal gjøre, det virker som om katten har bestemt seg og ingen mengde smisking hjelper på problemet. Må vi gi han bort igjen? Kjempekoselige katten som glir inn som bare pokker? Bare fordi dyret ikke liker min mann?? Argh! Noen i Bergen med en skikkelig pinglete mann som har lyst på en katt? :-(
Amalie82 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Stakkars, har sikkert en dårlig opplevelse bak seg fra før dere fikk den. Jeg tror dette vil gå seg til etterhvert jeg. Kan dere ikke prøve å holde katten inne en del når mannen din er hjemme, og la han kose mye med den, gi den favorittmaten, snakke til den med kosestemme og leke med den viss det går? Vi har selv en katt som i perioder er redd alt mulig, men hun har blitt mye bedre enn hun var.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Vi har prøvd det, katten bare freser og skyr unna. :-(
kaur *har født!* Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Vår katt er omtrent ikke inne nå på sommeren. Hun behandler oss som et hvilket som helst spisested... Men så fort det begynner å bli guffent ute, så kommer hun og innynder seg og skal kose masse. Hun er ofte ute om natten også, eller ligger bare på verandaen uten tegn til å ville gå inn. Kan ikke du få mannen din til å koke fisk eller servere fiskeboller eller noe? Jeg vet bare at det var pga fiskeboller at hunden og katten vår ble venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå