Gå til innhold

blødning.........haster!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.er i uke 17 nå.kjente spark igår.... imårrest når jeg gikk på do blødde æ litt.......... og utover dagen har æ hatt d som en liten mensblødnings dag:( bor på en liten plass... så ikke noe jordmor og få tak inå.å skal æ prat med lege så må æ ring sykehuset som e i nærmeste by og så må di ringe opp en lege som da etterhvert ringer mæ!!! har en svak mensfølelse imagen og ryggen.. men mener å ha kjent et par spark før idag. noen som har opplevd noe lignende ,eller vet hva det kan være?? kan d blød fra morkaka? om det kan ,e d noe di kan gjøre noe med? tar d med ro nå.har lagt mæ på sofaen.... åh.. mista den ene imagen i uke 7..d va tvillinga. så kjipt og skal miste nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med lege, du! Har du smerter?

Skrevet

Det er av betydning hvor mye du blør og om du har smerter. Det er mulig det kan være en brist et sted, kanskje i livmoren. Bra at du holder deg i ro. Uansett, ring lege med en gang. Forhåpentligvis er det ikke noe alvorlig. Tror det er ganske så sjelden å spontanabortere så sent i graviditeten.

Skrevet

har du hatt samleie eller stresset?

Ring føden uansett, så er du sikker:)

Skrevet

nei det er ikke etter samleie eller stress..som sagt jeg begynte og blø i mårrest etter å ha hvilt ut..... har ingen smerter.føler med litt tung på en måte i livmoren... må ringe sykehuset for og få dem til og ringe opp lege.. når jeg hadde spontanabort av den ene tvillingen iuke syv måtte jeg ringe di må legevakten på sykehuset (2 t unna) to ganger før jeg ble ringt opp av en lege 3timer etterpå. å da blødde jeg mye!!!!!! noen ganger er d så kjipt og bo på en liten plass... jeg regner med di kommer til og si d samme som sist ,om jeg ikke vil ta det litt med ro og ringe legen imorgen da det åpner her jeg bor!! siden de ikke kan forhindre hvis det skjer noe... men det kan jo ikke være MA siden jeg kjente spark før idag...

huff så mye bekymringer dette svangerskapet har ført til. har hatt endel brunt også før,men da var jeg hos jordmor og fikk hørt hjertelyden og fikk beskjed om at alt sannsynligvis var bra..å hun kunne ikke si årsaken!syns det er lite hjelp og få når man er bekymra..............huff.......

Skrevet

Situasjonen har endret seg siden sist i og med at du er kommet så mye lengre i svangerskapet. Mulig du får samme svar som sist, men det er verdt er forsøk - som helsepersonell håper jeg at de viser en noe mer menneskelig side. I ferietiden er det dessverre enda dårligere bemanning og en del vikarer. Prøv - og om du ikke får hjelp ringer du legekontoret umiddelbart i morgen. Er ikke noe bra og bekymre seg!

Skrevet

HI - hold oss oppdatert da! De beste tanker fra

Skrevet

....................... tror jeg ringer jordmor imorgen om jeg ikke får noe svar idag..for legen min er utenlands og vi har virkelig språkproblemer! men skal holde dere oppdatert...........

Skrevet

Hei. Det er mulig det er morkaka som blør ja, det er ofte uten smerter(og går vanligvis bra hvis du ikke mister mye blod) Bare hold deg i ro til du får kontakt med lege. Ligg mye. Lykke til!

Skrevet

hvordan finner de ut at det er morkaka som blør da? huff...må jeg igjen til gyn undersøkelse hos han fyrn............... men har nu ringt for ei stund sia...sitter og venter og venter på at legen skal ringe meg opp..............

Skrevet

ikke for og skremme deg, men du må ta deg selv på alvor og gå inn på gyn kontroll i kveld.

Hvis du blør pga morkaken er dette farlig for barnet.

Og hvis du blør fra livmortappen er dette et tegn på fødsel.

Siden du er i uke 17 er det tvilsomt en sa, men blødninger er aldri et godt tegn og bør sjekkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...