Mia_I Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 De første ukene etter fødselen gikk jeg raskt ned i vekt, men så stabiliserte den seg og har den siste måneden stått helt stille. Er to mnd siden fødsel. Skulle gjerne gått ned noen kilo til. Spiser omtrent det samme, tror jeg da, hele veien. Noen flere som har opplevd at vektnedgangen kommer trinnvis? Eller må jeg rett og slett skjerpe meg? :-) Ammer og går trilleturer hver dag, men trener ikke utenom det.
Blåttkryss Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Kan ikke si at jeg vet om den kommer trinnvis, men jeg gikk ned veldig fort og mye de første ukene og nå har det stabiliserrt seg mer etter at jeg nådde otr samme vekt som før graviditet. Jeg ammer også og går trilleturer. Jeg kommer ikke til å begynne med hardtrening av noe slag før jeg er ferdig med ammingen uansett jeg da... Tror ikke det er så gunstig for melkeproduksjonen!
ejiec++ Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Tror det er veldig forskjellig fra person til person. Noen raser ned etter fødselen, andre kommer gradvis tilbake til normal vekt, noen må jobbe hardt for å få bort de siste kg, og hos noen forsvinner de siste kg når de slutter å amme. Men husk - det anbefales ikke å slanke seg når man ammer. Da kan du lett miste melken, og du kan få giftstoffer den. Jeg er en av dem som sliter med 10 kg etter fødsel, men jeg tenker som så...det tok 9 mnd å "bryte ned" kroppen, så da tar det minst like lang tid å bygge den opp igjen :-) Mitt motto: ta meg som jeg er - eller la vær(e) :-)
Kaia25 Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Jeg gikk også ned den første måneden etter fødselen, men så stagnerte det. SUKK... men kan ikke slanke meg ennå, pga amminga. Så får bare prøve å spise mindre sjokolade da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå