Gå til innhold

Reelle problemer vs krangling med anonyme og mamma til stor og liten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere faktisk vurdert disse opp mot hverandre når dere setter dere ned og koker sammen et svar?

Har dere tenkt over at bak innleggene sitter det brukere som kanskje oppriktig trenger og ønsker deres hjelp? Deres erfaringer?

Kanskje er det akkurat DU som vet det en fortvilet småbarnsmor forsøker å finne ut, men du bruker tiden din på å svare på en krangel som virker endeløs, som ikke tar slutt og som man ikke kommer noen vei med uansett?

Jeg prøver virkelig å sørge for å svare på innlegg som ligger på førstesiden uten å ha fått respons. Kanskje ikke fordi jeg vet men fordi det er helt usannsynlig kjipt å sette sin lit til litt assistanse fra dette forumet en gang i mellom og bli sittende med uforrettet sak.

Så, selv om dette er enda et innspill i "ikke svar på ditt og datt" sjangeren, så hei, kanskje dere skulle ta det ekstra lille øyeblikket til å svare noen av de som virkelig ønsker deres innspill fremfor å krangle med noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forsåvidt enig, men merker mer at mange av svarene til "mamma til stor og til liten" er veldig bastante og noen er provoserende som får deg til lå tenke "er jeg en dårlig mor som lot babyen min være hos mormor en formiddag....". Vet ikke, jeg - men skjønner mange av "kranglesvarene" også.

Men uansett, merker på meg selv at jeg blir mer opprørt over BiM enn det er rådgivende. Får mer hjelp av venner, moren min, hs osv. enn å spørre her inne fordi det er så mange ulike tilbakemeldinger å hente. Merket i starten at jeg ikke fikk enkelte tilbakemeldinger ut av hodet fordi mange av svarene var så krasse. Eks. gjør du ikke akkurat sånn....så er du "gal" osv....

Hilsen anonym...som aldri har kranglet med noen..... :o)

Skrevet

kan du da ikke la være å ødelegge for oss andre som ikke har så mange å spørre som du. kan dere la seriøse få svare. gå på kranglesiden eller hold deg unna.

Skrevet

Enig, men jeg må innrømme at nå har jeg snart vært her ett år og vært behjelpelig ganske så mye og forsøker å være det innimellom fortsatt (jobber også nå, så liten tid), men finner det litt artig med en diskusjon også. Gjør vel ikke noe det vel? For andre mener jeg! Vil man ikke diskutere lar man de innleggene man finner kranglete bare ligge synes jeg :)

Skrevet

kanskje vi heller skal bruke tid på barna våre fremfor å bo her inne på DIB døgnet rundt? Er litt sjokkert jeg, for å være helt ærlig, over enkelte personer som er her HELE TIDEN! Ikke for å være stygg med noen, men hvordan i all verden rekker dere å bruke tid på å svare her i hytt og pine når dere har små barn å passe...? Lurer....

Skrevet

For å svare for meg selv. Sønnen min sovnet for 5 min siden, så nå tar jeg med 5 minutter.... :) Er vel lov det eller?

Skrevet

Samme her ;) Titter som oftes innom etter kl 19, når snuppa har tatt kvelden... På dagen blir det heller liten tid til å sitte her inne. Hvis ikke pappan er hjemme da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...