Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har en venninne som jeg er veldig glad i.Problemet er at hun for litt over en mnd siden tok abort, grunnet diverse årsaker. Hun fikk beskjed av legen om å bruke dobbel prevansjon(p-piller og kondom), dette var noe hun valgte å ikke gjøre. Hun har nå fått vite at hun har melke allergi, og at p-pillene hennes inneholder stoffer av melk, så hun kan ikke ta disse lenger heller. For en uke siden hadde hun første mens, som var normal. I går oppdaget hun små blødninger, jeg ba henne ta kontakt med lege i tilfelle infeksjon e.l. Legen sa at det ikke var noen sannsynlighet for infekjson. Samtidig trur nå min venninne at hun kan være gravid på nytt, men testen slår ikke positivt ut(hun har samme symptomer som sist hun slo positivt ut). Er det alternative tester som kan taes hos lege? Hun fikk opplyst om det, men husket ikke navnet på testen. Kan disse eventuelt kjøpes på apotek?
melkekua™ Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hvis hun ikke går på noen p-piller for tiden så er det nok kroppen som kvitter seg med resten av hormonene som ble tilført fra de, det kan være grunnen til at hun har småblødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå