Gå til innhold

Sur...så sur....

tryllepike * lykkespirer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå her jeg testet med el tester hele måneden fra dag 10 etter siste mens...og jeg har ikke funnet el.........og ventet TR 22.7....og nå får jeg den ikke, men jeg har jo ikke hatt noen F*****...eggløsning så kan jo ikke være gravid heller....

S***** idiot kropp!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..

Måtte få ut litt frustrasjon, kan jo ikke bli gravid om den dumme kroppen min nekter å slippe noen egg..BLÆ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg holdt på med EL-testing sist mnd, fikk jeg positiv el-test dag 10 etter første dag med siste mens... Du kan jo ha fått eggløsning tidligere????

Jeg hadde sittet her inne og lest en hel masse om at de fleste har eggløsning mellom dag 12 og 16... så sjokket var stort da den ble positiv på dag 10!

Ta en graviditetstest du:) *krysse fingrene for at spiren har festet seg*

Skrevet

Hmm..interessant! Men jeg har ingen symptomer, untatt ømme pupper og mensmurring men det har jeg hver gang. Når fikk du mensen etter el da? Lenge etter?

Jeg har nemlig testet hver ettermiddag, en test fikk strek men ikke sterk nok strek. Har hørt at graviditet skal slå ut på el testene også og tok en for noen timer siden og det var ingen strek der.

Skrevet

Jeg fikk mensen 23. mai og eggløsning den 2. juni og skulle egentlig hatt mensen den 22. juni, men ble da forsinket med 5 dager og fikk den ikke før den 27. juni..

Jeg var da sikker på at jeg var gravid, men det var jeg altså ikke.

Denne mnd her fikk jeg ikke eggløsning før den 15. juli (altså etter 18 dager etter første dag med siste mens) Så nå tror jeg at syklusen har blitt flyttet på siden jeg var forsinket sist. Så jeg regner med at jeg skal få mensen rundt den 27. eller 28 juli...

Men ta en ordentlig graviditetstest med morgenurinen.... Man kan ikke alltid bruke eggløsningstester som graviditetstest. Håper du ikke har mistet håpet helt enda! Jeg mister aldri håpet før mensen kommer. Selvom jeg ikke har noen symptomer. Det er lov og håpe...:)

Skrevet

Takk for svar!! Jeg mister ikke håpet, blir bare litt forbanna på kroppen min av og til.. men prøver på!! Satt akkurat å så på bilder av sønnen til veninna mi, han ble født i natt, nydelig gutt!

Jeg krysser figrenen for begge!! Håper tante rød lar deg være i fred for besøk og at en liten spire sitter i stedet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...