Gå til innhold

dere som ikke har fast jobb..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker dere mye på det?

Jeg har ikke fast jobb nå, men har korte vikariat nå og da. Har en utdanning der det er vanskelig å få fast jobb. Vet ikke hva det neste året bringer av jobber, men jeg har vært heldig til nå. Mannen min har fast jobb og tjener gjennomsnittelig bra. Har ikke lyst å vente så mye lenger på babyprøving..

Hva tenker dere ? Råd / tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at mannen din har fast jobb, hjelper jo på da.

Kommer også litt ann på alderen din. Om du er ung, så kan du jo ta deg litt mer tid til å lete etter fast jobb...

Har egentlig ikke tenkt så langt, har enda ett år igjen av utdannelsen min, så sånn sett ligger jeg kanskje dårligere ann enn deg. Men sambo har fast jobb, og jeg vet at jeg får meg jobb når jeg er ferdig, så vi kjører på:) Får ta problemene etter hvert som de dukker opp.

Skrevet

har ikke fast jobb, men har hatt årsvikariat og synest det er veldig greit. Har ingen bekymringer da.

Skrevet

Heisann!

Med tanke på fødselspenger, kan det jo være lurt å prøve å få seg en fast stilling. Men du er jo ikke nødt for at den skal være på 100 %. Så lenge du tjener minst halvparten av folketrygdens grunnbeløp, som er på noe sånt som 60-70.000 kroner i året, har du rett til fødselspenger:)

Hvis det var fødselspengene du bekymret deg for?

Ha en fin dag;)

Skrevet

Hei=)

Jeg er student som jobber ved siden av=) Ser ingen grunn til bekymring ettersom sambo er i fast stilling med god inntekt=) Man får faktisk en del penger selv om man ikke er i fast jobb=)

Ha en fin dag dere også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...