Lille My & MinMora Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Det er faktisk det beste som har skjedd meg på lenge! Hører stadig om de dumme blonde med ny pupper.Men ingen sier noe til meg... Vel om de hadde sakt noe hadde jeg faktisk ikke brydd meg.Jeg skal love dere at jeg personelig har fått et mye bedre liv etter jeg fiksa puppene.Jeg mener ikke at det løser verdens problemer,men det løser mang av mine "små"problemer. Og er det ikke viktig at en har det bra med seg selv? Det er mange rundt oss med falske pupper,og du vil aldri merke det ei gang.Så dere som dømmer oss...Det er mange dere glemme å peke på,nettopp for de dere ikke kan se det! Det er ikke alle som tar størelse lulu,heller tvert om. Men uansett hvorfor bry dere om det,kan ikke vi puppe oppererte gå rundt å kose oss med de nye fordelene.Så kan dere kose dere med det dere har:-) Jeg dømmer ikke deg for dine pupper,synes det er topp at du er fornøyd jeg:-)Så nå kan vi gå fornøyde sammen:-)))))
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hvorfor skal alle forsvare seg hele tiden? Ja, det er flott at du er fornøyd, og det er flott at naboen er fornøyd med sine ekte, men hvorfor er alle så opptatt av og skulle forsvare sine egne valg? Er vi ikke voksne da? )
Dronningen! Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Henger meg på Palmesus sitt svar... Du tok ordene fra meg!
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Gratulere. Så flott. Skjønner deg godt jeg. Kunne tenkt meg det selv om jeg hadde hatt råd. Stramma du opp også? Var/er det vondt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Sorry, det var ikke meninga... vil du ha noen tilbake?
Dronningen! Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Ja takk.... Jeg vil gjerne ha tilbake ekte og naboen:O)
Lille My & MinMora Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2007 Trenger ikke forsvare meg.Vil bare si at jeg er kjempe glad jeg tok den avgjørelsen:-) Men siden det var en debatt lengre nede på siden ville jeg bare dele mitt syn på puppedebatten.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Kjære M1g. ; Jeg beklager den ufine oppførselen, du får herved "Ekte" og "naboen" tilbake, med en dyp beklagelse!
Lille My & MinMora Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 Trengte ikke stramme de opp,hadde ikke noe å stramme:-) Bare la inn litt,slik at jeg har noe å legge i bh`n:-) Det var vondt det 2 første dagene,men etter det gikk det kjempe greit.
SnupsaTupsa Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer! Høres flott ut! Akkurat derfor disse operasjonene finnes
Twig Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 Store, små, slappe, faste.. det bryr meg ikke i grunn ) Skal faktisk forminske mine nå snart
Piipii Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Hvor tok du de henn og hvor mye betalte du? Kunne du fortalt litt om hvordan man gjør det, går fram, innleggesle, hvor lenge lå du inne, hvor lang tid tok det osv? Har veldig lyst selv, men har likosm aldri fått ut fingeren, hehe
Lille My & MinMora Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. juli 2007 De kostet meg 26 000! Mye penger,men vel verdt det:-) Det er flere måte å gjøre det på,jeg fikk et snitt under brystet på ca 3 cm. De lager en liten lomme inni brystet slik at det blir plass til protesen. Lukkes og "sys" sammen. Jeg ble bare sydd innvendig og tapet på utsiden.Og seriøst 3 mnd etter kan du omtrent ikke se arret! Hele opperasjonen tok under 1 time. Og ble sendt hjem samme dag.Hadde det ganske vondt i 2 dager,men det var ikke så ille som jeg hadde forventet. Lykke til og,håper du blir like fornøyd som jeg:-)
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 23. juli 2007 #15 Skrevet 23. juli 2007 Jeg må nok stramme opp "de vrengte baklommene" mine også. Hadde en god B cup før og nå er det en A når jeg får dratt alt oppi BH`n Men ser ikke ut til at det kommer dalene noen penger ned fra oven.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #16 Skrevet 23. juli 2007 Og et spm jeg aldri får noe godt svar på at de av mine venninner som har tatt: hvor lenge holder de? Må de byttes ut og evt når?
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #17 Skrevet 23. juli 2007 min venninne tok for 12 år siden, må bytte nå snart... vil ikke kverulere for eller imot fake pupper - men jeg synes det må være vanskelig å argumentere for døtrene våre med "du er fin som du er" når mamma har gjort det motsatte
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #18 Skrevet 23. juli 2007 De nå byttes ut ja. Det var det jeg tenkte. Uff. Ja ja. har ikke tenkt å ta altså, men de som har tatt pleier ikke å svare så ærlig på akkurat det der, sikkert fordi de da må si ifra at de må gjennom samme og ofte smertefulle operasjon om noen år igjen:)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 23. juli 2007 #19 Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer så masse:-)) Jeg har og en drøm om mageplastikk...en gang:-)
blimbaby Skrevet 23. juli 2007 #20 Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer masse! Skal ta en jeg også når familieøkonomien tillater det.... en gang i fremtiden...
Lille My & MinMora Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 24. juli 2007 Kirurgen min sa 15 år,men kirurgen til ei jeg kjenner sier at de skal kunne vare evig! Har ei venninne som har hatt proteser i 16 år.Da jeg fortalte henne hva kirurgen min hadde sagt fikk hun sjokk,og tok kontakt der hun hadde opperert seg.Da fikk hun til svar at så lenge hun ikke hadde ubehag og at brystene kjennte bra ut ville ikke han annbefale henne og ta de ut! Innleggene er ment for å vare evig,men de som lager protesene bare garanterer for de i 10-15 år!
Sentralstøvsugeren Skrevet 24. juli 2007 #22 Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer med nye fordeler:):) *misunne, misunne* Jeg skulle gjerne ha fikset mine, men jeg er desverre litt for pinglete.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå