Dobbel Latte Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Vesla er 5 mnd og begynner å vokse ut av bagen. Tenkte å legge henne i sportsvogndelen, men den virker så hard å ligge på. Hvordan gjør dere det? Bare lammeskinn eller teppe, eller har dere kjøpt brios madrass/pute? Noen som har erfaring og tips?
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jeg brukte madrassen fra bagen i starten jeg. Nå bruker jeg dobbelt lammeullsteppe eller bare lammeskinnet.
Bellanotte Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Jeg kjøpte en ekstra madrass som hører til brio kombi. Da ble det mykere.Veldig fornøyd med den.
femifamilien Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Vi brukte madrassen fra bagen vi også i begynnelsen, kjøpte madrass akkurat fra Rudo, tror jeg betalte 169,- eller noe. Det var ikke Brio sin, men Troller, men passet fint i vogna. Den har også hull til selen og den dingsen nede vid føttene.
Bleikfeit.no Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Fikk kjøpt madrass til brio i sverige, kostet 99 kroner!
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 bytta ut baggen med sportsvogndelen da mine var ca 5-6 mnd. brukte ikke noe annet under enn det som var der jeg.
manonym Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Jeg flytta han over da han var ca 4 måneder tror jeg det var. Har ikke hatt noe annet nedi enn et fleeceteppe.
♥2 små gull♥ Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har kjøpt en vår/sommer pose som man kan dra glidelåsen helt rundt på, så man tar av toppen liksom, så da er bare bunnen igjen som fungerer utmerket som madrass. Hvis det er ekstra varme dager legger jeg i et helseteppe som jeg har klippet hull i til selene.
Dobbel Latte Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2007 Takk for alle svar! Skal kanskje til Sverige denne uka, så da kan jeg sjekke om de fortsatt har madrassen, evt Troller-madrass her i Oslo, ellers så kjører vi uten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå