Gå til innhold

Noen som har Brio kombi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla er 5 mnd og begynner å vokse ut av bagen. Tenkte å legge henne i sportsvogndelen, men den virker så hard å ligge på. Hvordan gjør dere det? Bare lammeskinn eller teppe, eller har dere kjøpt brios madrass/pute? Noen som har erfaring og tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte madrassen fra bagen i starten jeg. Nå bruker jeg dobbelt lammeullsteppe eller bare lammeskinnet.

Skrevet

Jeg kjøpte en ekstra madrass som hører til brio kombi. Da ble det mykere.Veldig fornøyd med den.

Skrevet

hva koster den madrassen da?

Skrevet

Vi brukte madrassen fra bagen vi også i begynnelsen, kjøpte madrass akkurat fra Rudo, tror jeg betalte 169,- eller noe. Det var ikke Brio sin, men Troller, men passet fint i vogna. Den har også hull til selen og den dingsen nede vid føttene.

Skrevet

Fikk kjøpt madrass til brio i sverige, kostet 99 kroner!

Skrevet

bytta ut baggen med sportsvogndelen da mine var ca 5-6 mnd. brukte ikke noe annet under enn det som var der jeg.

Skrevet

Jeg flytta han over da han var ca 4 måneder tror jeg det var. Har ikke hatt noe annet nedi enn et fleeceteppe.

Skrevet

Jeg har kjøpt en vår/sommer pose som man kan dra glidelåsen helt rundt på, så man tar av toppen liksom, så da er bare bunnen igjen som fungerer utmerket som madrass. Hvis det er ekstra varme dager legger jeg i et helseteppe som jeg har klippet hull i til selene.

Skrevet

Takk for alle svar! Skal kanskje til Sverige denne uka, så da kan jeg sjekke om de fortsatt har madrassen, evt Troller-madrass her i Oslo, ellers så kjører vi uten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...