Gå til innhold

Dere som har flatskjerm på veggen...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stikker den mye ut? Og hvor stor er tv?

Sambo hengte opp vår på veggen i dag, men den bygger jo ut 18 cm, og det var ikke mye pent!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stkker nok like mye ut som deres, men jeg synes ikke det gjør noe.....det vises jo kun fra siden....har 37 tommer.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, det er kun fra siden her og, men det syns så veldig når vi kommer opp i stua... jaja, blir vel vant til det :)

Skrevet

det kommer kanskje litt an på str på stua og plassering av tvén....synes hvertfall at vår er ganske diskre plassert:) blir nok en vane skal du se:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stua er ikke sånn kjempestor.. kanskje 25 kvm... og tv'n er plassert sånn at den henger på høyre side når man kommer opp i stua (vanskelig og forklare) ... men den henger sånn at jeg kommer til og irriterer meg hver gang jeg ser det :) HAha. Nei, den får nå bare henge, så mange hull som det ble!

Skrevet

Hva med aa "dekke til" det som stikker ut med noen hyller f.eks? Vi hat et slags vitrineskap ved siden av saa man ser ikke at den ikke er flat-flat.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hmm, det var ingen dum ide.. men kan ikke ha noe skap på sidene, sambo må jo ha høytalerne sine der må vite.... haha :P

Skrevet

Skjønner hva du mener, når man kommer opp til 2.etasje og ser inn i stua vår så ville man vanligvis sett rett på siden av tv'en og dermed sett at den stikker litt ut.

Vi kjøpte 2 glass vitrineskap (tror det heter det, sidene av skapet er ikke glass) fra Ikea og satt på hver sin side av tv'en. Og det ble ganske fint :)

Skrevet

hehe... Du får trøste deg med at alternativet, en vanlig TV, stikker ca 60 (!!) cm ut fra veggen.... DET hadde du i alle fall lagt merke til ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ingen dum ide BeepBeep, og vi har et sånt fra før.. MEN, (herregud og vanskelig detta skulle være da) vi har et skap/benk til tvbenk, også fra ikea (så fargene matcher) men da blir det for høyt.... hmm... og sambo har så mye annet av-stasj under, så vi kan ikke ta den bort heller.

Nei, jeg får nok bare svelge detta her tror jeg, sambo sliter med det samme :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...