Gå til innhold

please hjelp meg litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist mnd skulle jeg fått mensen den 22. juni, men jeg ble 5 dager forsinket så jeg fikk mensen den 27. juni. (Jeg må legge til at jeg ikke har vært forsinket før...så hvorfor jeg ble det, aner jeg ikke)

Det jeg lurer på nå, er når jeg skal ha mensen igjen.... skal jeg tenke at jeg skulle hatt mensen den 22. juli? Eller har hele syklusen flyttet litt på seg sånn at jeg har ikm 27. juli??

Håper noen kan svare meg på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!!!

har akkurat samme problem som deg denne mnd!!!

tror nok vi må vente litt lenger denne gang, og at hele syklusen vår da blir forflyttet.

kjedelig å vente men... den som venter på noe godt.....;o)

må vente helt til neste uke jeg!

Skrevet

Dette er så kjedelig.... vente vente vente vente... Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble forsinket forrige mnd, det kan jo selvfølgelig ha litt med at jeg var i jobbintervju (var veldig nervøs førjeg skulle dit) og at jeg faktisk fikk jobben, da ble jeg ganske oppspilt.

Men på fredag, den 27.... tenk om testen hadde vært positiv da.... 27.07.07 :) fin dato er det også!

Skrevet

jeg forstod heller ingenting nåt tr ikke dukka opp som hun pleier, testet negativt, og lurte på hva som skjedde!!! pleier jo å komme stille klokka etter den dama!

men hun lurte meg trill rundt gitt i 5 dager til ende, før hun snek seg inn! ;o)

tror jeg tenkte for mye på det jeg, å som du sier, hvis du var veldig nervøs, så kan det godt forklare forsinkelsen...

gratulerer med jobb da, da titter i allefall lykken din vei, kanskje det kommer en liten spire i magen din også;o)

jeg skulle egentlig teste 27 jeg da... men må vente heeeelt til 2 august, hvis ikke tr har tenkt å lure meg på ny...

Lykke til! xxxxx fingrene for oss;o)

Skrevet

takk for gratulasjonen ang den nye jobben:):)

Det var så merkelig når jeg var der på intervjuet, for jeg kjente småstikk hele tiden, så jeg satt der og tenkte at dette passer så sinnsykt bra....not...bli gravid med en gang man får ny jobb... Men skuffelsen var likevel stor når tanta kom!

Jeg tenkte jo på det hele tiden jeg, fra dagen jeg skulle hatt mensen og helt til tr kom... tenkte konstant på det, og jeg ble heeelt utslitt. Var nesten godt når tanta kom også, for da kunne jeg slappe av litt.

Men nå er jeg helt sikker på at jeg ikke er gravid....hvorfor jeg jeg tror det vet jeg ikke. Men føler meg så lite gravid som det går ann å få det. Ikke leter jeg etter symptomer heller..

Men jeg håper jo selvsagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...