Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Når du har 40 dager igjen??? tror jeg......
PopUp Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Jepp 40 dager, og høygravid når det er 3 uker til termin )
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 ...takk. Føler meg bare sååå fødeklar allerede idag. Sprenger på inni her..sikker på at magesekk. lever og lunger er trykket flatt inni der... Tanken på 10 uker til..hvor det blir bare trangere....hjeeeeeeeelp )
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Prøv å nyte den siste tiden, den går så fort og før du vet ordet av det sitter du med bustete hår og kaos rundt deg og lurer på når du skal få tid til å spise eller sove. Savner nesten litt å være gravid jeg, synes jeg ser gravide overalt og husker det som en fin tid. Har kanskje selektiv hukommelse :-) Men det er såklart bedre å ha babyen her ;-) Lykke til!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Jeg husker jeg tenkte akkurat som deg da jeg hadde 10 uker igjen. Begynte på igjen med kvalme og spying , bekkenet og ryggen var pyton, halsbrannen sto opp til ørene og det kjentes ut som om jeg skulle sprekke når som helst. MEN det ble bedre. Den beste tiden i sv.sk var de siste ukene for meg iallefall. Prøv å kos deg med magen, så lenge du har den. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå