SnupsaTupsa Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 hva gjør jeg??? har løpt rundt og ropt... ringte politiet men de sa bare at de ikke hadde funnet noen som var påkjørt og drept (enda)...!!! hjelp!!! bor i en by og det er jo så mange steder han kan gå og bli borte!!! og ikke minst masse trafikk... litt panikkslagen nå kjenner jeg... men må mate babyen før jeg kan gå og lete. storesøsteren og pappaen er ikke hjemme... stakkars "lille" gutten min...(
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Regner med at politiet fikk tlfnr. ditt,da kan de ringe deg hvis de hører noe.Ring noen du kjenner som kan hjelpe deg å lete eller passe ungen mens du leter.Spør alle du ser på veien om de har sett en hund.Vet åssen det er,håper den kommer til rette snart!
SnupsaTupsa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2007 Takk! ))) Fikk tlf fra politiet nå om at han var hos noen veldig hundeglade mennesker! Kunne bare være der til det passet og hente han. Eneste de egentlig lurte på var navnet hans, for han var så snill og god atte. hihihi Snakk om lettelse!! Ringte de som har han selv og de var så koselige! Og jeg skulle ikke stresse med å ta med barna i vogna for å hente han, Bare vente til gubben kommer fra jobb, ellers kunne de godt komme med han. Så utrolig koselig og snilt!!! Det var første og siste gang han får lov å gå ut døra når jeg lufter! Trodde ikke jeg ville bli så redd for noen timer, men...
skimre Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 så bra!!! ble først litt redd, og så VELDIG glad, når jeg leste innlegget ditt!!!! ;o) har en liten gutte vofs selv, så vet hvordan det føles! *klem*;o)
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Visste ikke om jeg orket å lese dette, men det var jo nesten en solskinnshistorie. Vet hvordan det føles å lete etter hund i panikk med øyne tilslørte av tårer og stemme som vrenger seg når en roper.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Så bra! Herlig at det finnes så snille mennesker!
♥2 små gull♥ Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Så bra at den kom til rette, er forferdelig når sånn skjer! For oss hunde-elskere blir de nesten som et barn, de blir jo et familiemedlem... uff, så glad man blir i disse hundene... Godt at du prøvde å finne han hvertfall da, jeg opplevde en gang at det kom en hund inn til oss, eller den sto og bjeffet utenfor døra, så jeg gikk jo ut for å se hva som skjedde, og da var det en søt liten hund der som hadde skadet seg, silblødde fra benet. Den hadde heldigvis halsbånd med tlf.nr. til eieren så jeg ringte og fortalte at jeg hadde den skadede hunden hans hos meg, og da fikk jeg til svar at den hadde han ikke tid til å hente nå så den fikk bare bli der! Idiotmann!! Jeg hadde jo ikke hjerte til å slippe den ut heller, den var jo skadet, så da gikk den rundt i hele huset og laget blodspor overalt da... Skjønner ikke at noen kan tenke sånn jeg. Hadde jeg fått en tlf. om at noen hadde min skadede hund hos seg hadde jeg sluppet alt jeg hadde i hendene for å hente den! Mener ikke at du skal gjøre det altså, var ikke sånn ment, din hund har det jo bra der den er til du har tid til å hente den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå