mammatil4gull Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 grunnet alt som er skjedd i somemr og at jeg er alene nå med tre , ville blitt alene med fire og fire fedre uten jobb og i en liten leid leilighet ..... fant jeg ut at detbeste var å vabryte og helelr komme tilbake om noen år når ting ligger mere tilrette .... lykke til alle sammen . grusomt å måtte ta bort så sent men føler jeg ikke har noe valg
melkekua™ Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Så forferdelig trist annonym (((( Har du bestemt deg så støtter jeg det. Bare ikke gjør noe du kan angre senere. Sender deg mange trøsteklemmer for de trenger du mange av nå.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Det var leit å lese. Håper du har gode venner og familie som støtter deg nå og ønsker deg lykke til i fremtiden!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 må si at jeg forstår deg godt! Barna skal jo følges opp, og det er ikke bare bare å være aleine med 3 barn og 3 fedre å forholde seg til. 4 hadde vært enda vanskeligere! Ta godt vare på deg selv og barna, og lykke til videre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå