Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har vært på do nå 4 ganger med løs mage siden kl 12. Har 4 dager til termin og lurer på om ting ikke er så langt unna.Sliter med vond rygg i tillegg. Er løs mage et sikkert tegn eller kan det rett og slett bare være vanlig diare???
@nne p@ l@nne Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Det kan være diare, men også et tegn. Veldig vansklig å si :-) Men siden du er så nærme termin er det jo lov å håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå