KaMa Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Nå må du da være ferdig med feriering og familiering. Er du ikke tilbake i de urbane strøk snart? Du vet, tilværelse med strøm og datamaskiner..
Dronningen! Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hun er vel fortsatt på et sted uten strøm og innlagt vann? Det kommer nok et innlegg fra Luten snart hvor hun gleder seg over dusjens velgjørenhet:o)
KaMa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Jo, det må det. Hun har vært lovlig lenge borte nå... Hyggelig å se deg da. :-) Alt vel? Sommermodus?
Dronningen! Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Takk det samme.... Her på Østlandet regner det bøtter, spader og katter. Drittvær!!! Tror faktisk jeg hoppet rett over i høstmodus! Du da? PS: Savner Luten jeg også)
KaMa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 Jo, høstmodus her også. Dypt deprimerende sommervær. Akkurat som om vi ikke har nok regnvær som det er ellers i året. Tar forbehold om at jeg slett ikke vet hvor mange regnværsdager vi er oppe i nå, i år. Men regnet kunne da holde seg på hver side av sommeren, syns nå jeg... Gleder meg til 1 august. Da begynner pjokk i dagis. Da skal jeg ha noen lange dager på café før jeg gir meg i kast med nytt semester. Begge deler er veldig forlokkende, altså café og nytt semester. Jo, luten er savnet. Men det er vi også. I hvert fall av meg. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå