Mamma'n til Thias Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jepp, damer... Gleder meg veldig jeg altså... Onsdag, fra ca kl 13 og utover... Noen som må hentes på togstasjon eller lignende steder? Godis er innkjøpt, samt noe tilbehør til grillings. (ris, salat, saus) Ta med: Brus, grillmat av eget ønske OG badetøy! og englehumøret!
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 ååååh! Eg skulle så gjerne kome, men har kiropraktortime i Horten med Ada i morgon, og det blir litt slitsomt å reise fram og tilbake så kjapt (er i Oslo i dag pga seksvekers-kontroll) Litt update kanskje, er jo så lenge sidan eg har vore her: Ada har altså fått konstatert kolikk (endelig!), og vi har prøvd ALT. Har hatt ein kiropraktortime som hjalp minimalt (men minimalt er betre enn ingenting...) så vi skal til ei behandling til. Ho har ei spenning i nakken og midtryggen som kanskje kan vere årsaka til kolikken. Det er i alle fall fryyktelig slitsomt med gråtebaby, så difor er eg mest i Horten for tida, slik at eg kan få litt avlastning (mamma og pappa er der) Ho har tre gråtetokter kvar dag som varer frå 1 1/2 - 4 timar, så det blir oppstykka søvn som gjer at ho berre blir verre. Men heldigvis har vi kome inn i eit godt spor med amming på dagtid, kvar 3-4 time (dog annakvar time om natta, så lite søvn for mamma *heh*) No ligg ho i vogna og søv, ho klarte faktisk å sovne åleine (hurra!) Bilete av nurket finn du her: www.hijogonzalez.piczo.com
Mamma'n til Thias Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Uffameg... skjønner godt at du vil være i nærheten av foreldrene dine da, ja. Håper lille Ada blir bedre snart!! Så får vi se henne når hun blir i form til det.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Jeg derimot kommer, med bil eller tog vet jeg ikke, men REGNER med med bil! Badetøy dropper jeg nok, men tar med baby=) Hihi! Gleder meg slik... Hvem flere kommer da?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Kommer nok desverre ikke jeg heller.... Tror vi må ha et engletreff litt senere i august kanskje!
Mamma'n til Thias Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2007 Vi skal nok klare å ha flere treff i løpet av sensommer/høst Jeg tror at også Angel kommer og Doffine... er det flere jeg har har glemt nå som har sagt ja?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 I morgen er det treff gitt=) Juhuuuuu
Turid Laila Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Jepp vi kommer vi,men badetøyet må bli hjemme. Kan ikke bade før uti august jeg! Men må ha veibeskrivelse da... Hvis jeg ikke skal plukke opp doffine i Oslo på veien. Kommer nunne?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Jeg og trenger hjelp til å finne frem! Hehe! Har også mulighet til å plukke opp hvem som helst=) Nå skal vi på helsestasjonen! Seeya
Mamma'n til Thias Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2007 Har ikke hørt noe fra Nunne, mulig hun er på ferie. Skal prøve å ringe henne senere i dag. Sender dere veibeskrivelse på pm litt senere i dag -er ikke hjemme nå
Mild, Marcus & Mille Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 hvem er egentlig disse englene jeg stadig leser om?
doffine Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Jeg kommer ikke.... jeg har fått feber. Og magen er ikke god..
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har ikke mulighet desverre. Har ikke bil.. Men jeg satser på å ha et treff hos meg i august. Har fått ny dessert bok.. må ha noen å bryne meg på ... hi hi hi hi
Mamma'n til Thias Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2007 Snakket med Nunne i dag også... hun jobber, så får ikke mulighet. Håper allikevel dere, Chicka og Angel kommer en liten tur... hadde vært kos å se dere og gutta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå