Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra jordmor :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og alt er bare fint med lille Linnea, jm målte hjertelyden og den var på 150, SF målet var på 21 cm det samme som jeg er i uker 21+3 :)

fikk ny sykmelding ut august skal tilbake til jm 20 aug :)

fikk bekrefta at jeg har UVI så nå går jeg på pencilin :( hvis jeg ikke blir bedre til onsdag så skulle jeg ringe henne på sykehuset for å komme inn til en sjekk...har nok hatt UVI i ca 14 dager :(

Var innom Nav trygd og leverte sykmeldingen, og hun jeg snakket med punsjet det rett inn slik at jeg får penger til onsdag som er 25 og utbetalingsdatoen for sm..(må legge til at jeg kjenner henne fra jeg var 4 år da)

Jeg har lagt Sander nå og tror jeg skal hvile meg litt, jm så at jeg ikke var bra, hun så det på hele ansiktet mitt før jeg fortalte at jeg trodde jeg hadde UVI...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. det er ikke noe særlig å være plaget med UVI, har vært mye plaget med det selv. Men godt du har fått resept slik at du kan bli frisk igjen. God bedring!!!!

Skrevet

takk for det, håper jeg blir bedre innen onsdag så jeg slipper å reise opp til sykehuset for nye prøver :(

Skrevet

Ja, det burde jo vanligvis gi seg med smertene etter dag 1.. men krysser fingrene for deg!

Skrevet

det rarer er at jeg ikke har smerter når jeg er på do.....har aldri hatt det de gangene jeg har hatt uvi....

men kjenner nedpress nederst i magen, enten er det ungen eller så er det pga uvi....tror kanskje jeg har feber har ikke målt den ennå får se om jeg gjør det i kveld...svetter som en gris selv om jeg har minst mulig på meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...