Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 har fått en nupp/utvekst like ved den ene brystvorta. er det flere som har det? hva er det og vil den forsvinne?synes det er flaut å spørre legen om slikt...
LilleTrolle Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 I samme farge som resten av brystvorten? Nesten som minibrystvorte på brystvorten? Tror det er helt normalt. Jeg har alltid hatt slike minibrystvortelignende utvekster rundt selve brystvorten, inne på det mørkere området. Det har kommet et par nye under svangerskapet også, men de er makne til de som var fra før, og jeg har aldri hørt noen kommentere det, hverken lege (har hatt brystundersøkelse én gang) eller selverklærte "fagfolk" som sambo, hehe.
Småbarnstreff Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Mener jeg har lest at det er lukten av talget i disse nuppene som hjelper babyen å finne puppen etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 det er kjertler . og de vokser når man er gravid. Jeg har alltid også hatt noen få på hver pupp. Men nå har jeg fått en liten "tutt" på hver brystvorte i tillegg. to venninner av meg som ammer fikk også lignende.. som er der ennå kjertlene blir mindre når du slutter å amme. Uansett, helt normalt:) (så lenge det ikke er vonde klumper da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå