*RutIetutt* Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hvilke andre navn var på listen deres? Vi har bestemt oss for Milla, men det var endel frem og tilbake før vi bestemte oss - og de vi hadde på listen var: Madelen/Madeleine Helena Emma Hermine Tiril Alva Julia Guttenavn hadde vi også bestemt oss for - faktisk siden Tobias ble født...Lucas - så der hadde vi ingen liste;o)
¤snart to snupper¤ høygravid Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 hei. vi har endelig bestemt oss! tror vi!!!! ehehe.. vi måtte gå bort fra alle for vi ble ikke enige, å begynne på nytt. Har vel bestemt oss for Isabel vi hadde bla : Pernille Adine Adele Tuva Cornelia
pandabjørn Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Vi hadde : Melissa Mille Linnea som blir navnet )
petite fleur Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Tror vi endelig har blitt enige nå..... Lista var ikke så lang - Mathias var alternativet. Vi synes begge det er et veldig pent navn, men "alle" heter det, så det ble Adrian. (Jeg vet at det er mange som heter det også, men ikke i vår omgangskrets)
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Navnet på vår prinsesse bli Erle Kristiane....
Pinny og lillegutt Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Vi hadde ikke noe liste vi. På gutt var det ferdig bestemt fra min side for mange mange år siden, og guttenavn er bestemt til en evt nr 2 også (som er samboers ønske). Var egentlig ikke noen liste med jente navn heller.. Var mer "enten eller". Stod mellom Kiara og Bianca. Og det falt på Bianca dersom JM har sett feil på UL, eller om barn nr 2 er jente. Kunne veldig tenkt meg Kiara egentlig, men sambo var mer glad i Bianca og som mange sier når jeg forteller om navnet "Kiara", at jeg må slutte å se så mye på løvenes konge 2
Mamma'n til Thias Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Vi har jentenavn helt klart, og har hatt det i over 2 år.. Zarah Amalie. Men det ser ut til at krabaten i magen er en gutt. Vi hadde litt diskusjon, men kom ganske raskt frem til Mathias. Selv om "alle" heter det, betyr det Gave fra Gud, og det er av stor personlig betydning for meg. Jeg vil i tillegg ha mellomnavnet Lanjelin... Men har litt problemer med å nå frem med det. Muligens blir Lanjelin bare mitt kosenavn på babyen, dersom min mann nekter helt å ha det med i det offesielle navnet.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Vi hadde jentenavn klart, det skulle bli Marie, men så sa UL at det blir en gutt i stedet. Jeg laget en liste med forskjellige forslag: Mads/Mats Alvin Vinjar Erlend Tinus Even Thomas Stian Men det blir nok Marius ;-)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Vi hadde: -Johannes -Matheus -Aron(bare jeg som ville ha det =( ) -Nicholas -Nicholay og vi har vel halvveis bestemt oss for Sean.Men må vente med å se til han kommer ut, kan jo hende det ikke er en Sean ;')
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Hos oss har det på guttesiden alltid vært Mathias. Har ingen alternativer til det. Det får bare være så populært det bare vil, det må jo bare bety at det er flere som liker navnet;) På UL derimot viste det seg at det blir jente, og da hadde vi egentlig ikke noe navn fra før. Husker ikke hvordan vi kom på navnet, men det er hvertfall ei lita Julia i magen min. Ingen alternativer der heller. Det ble liksom det eneste "rette", hvis dere skjønner. Vi har heller ikke tenkt noe på at det og det navnet passer hvis babyen ser slik eller slik ut. Så: Julia om ikke UL tar feil, og Mathias dersom UL tar feil.
Anquor Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 Her blir det nok ei lita Matilde men andre namn som har vore er: -Aurora (Kristin) -Madelen -Hanna (Marie) -Amilia -Signe (Marie) -Fryd-Agathe 5 UL sei at vi skal få ei jente så guta namn har ikkje vi snakka så mykje om men desse har vore diskutert: -Runar -Eirik / Erik -Martin
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Med snulla så var Telma det eneste navnet barnefar likte i den latviske navnekalenderen vi så over, og utrolig nok har dette vært et navn jeg har hatt på min "babynavneliste" i mange år (det visste jo han ikke), så da trengte vi ikke engang se på andre navn! I går blei vi enige om navn på spira, nemlig Iris. Det fant vi ved å gå igjennom alle lovlige islandske navn alfabetisk for mange måneder siden. Íris var det første navnet barnefar likte, så da tok vi en pause i gjennomgåelsen, men det blei altså til at vi aldri fortsatte igjen etter pausen! Íris har også alltid har vært på babynavnelisten min, så jeg var jo enig i at det var fint. Men barnefar fikk for seg at Olga var det perfekte navnet, så han hadde det på sin liste, men det var totalt utelukka for meg, så aldri et "ekte" alternativ. Med andre ord er problemet ikke å velge mellom navn, men å finne et navn vi begge liker.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #14 Skrevet 23. juli 2007 Hun skal hete Marie om det er jente. Gutt vet vi ikke enda. Andre navn vi har vurdert er: Kristiane Julia Sunniva Nora Sigrid Martine Guttenavn: Oscar Isak Birk Sigurd
Ioren Skrevet 23. juli 2007 #15 Skrevet 23. juli 2007 Jentelista vår; Anna Matilde Julie Rakel Guttelista Mats Kevin Sindre Jonatan Vi er nå enige om David
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 23. juli 2007 #16 Skrevet 23. juli 2007 Her blir det Lukas..(hvis det er en Lukas som kommer ut)...;o) Vi har ei Emma fra før og følte at Emma og Lukas passet godt sammen... Vi har også vært innom: Marius Mattis Tobias Kjempe vanskelig valg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå