Lilly 79 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har kommet inn på skole. Gikk på skole før jeg fikk babyen min. Men jeg er jo hjemme et år til, kan jeg ha med baby på skolen eller kan jeg søke fødselsstipend og ta ut permisjon på den nye skolen min? +Jeg vil gjerne jobbe litt om kvelden, når pappa kommer hjem, kanskje 1-2 ganger i uken som nattevakt for å spe på inntekten min litt? Vil gjerne jobbe med eldre eller noe i den duren, er ganske flink som omsorgsperson.. Går på rehabliteringspenger. Kan jeg søke via nav eller vil det gå utover støtten min? vet jeg kan jobbe litt med minstestønadn jeg har nå. Er det noe sted som vil ta i mot en mamma som bare kan jobbe to kvelder/netter i mnd? Takk for seriøse svar. Vil noen legge dette ut på skravlesiden for meg? Anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå