Gå til innhold

Siden jeg er ny her så lurte jeg på.................


maiprins

Anbefalte innlegg

jeg bor på Skedsmokorset og fikk en nydelig prins 11. Mai

jeg er en dame på 33 år

 

hva med dere da?

 

1. hvor bor dere?

2. hvor gamle er dere?

2. litt om babyen deres......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Heihei :)

 

Jeg bor i Ålesund, fyller 23år og fikk lillejenta mi 07. mai!

 

Frøken her er en utrolig sterk og glad solstråle, som har sovet hele natten gjennom fra hun var 8 uker, til mammas fornøyelse. Hun liker glade farger, babygym og smukken sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kommer fra Haugesund og er 29 år.

Min lille engel kom 8.mai. Hun er ei stor (62 cm og vel 6 kilo) og snill jente som sover godt om natten til mammas store glede og fornøyelse.

Hun elsker å kjøre bil og ligge under "lekestativet" sitt. Griner lite og er stort sett bli og fornøyd. Er også hele familiens øyesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo'en!

 

Jeg er ei småbarnsmor på 26 år i fra Hesseng, som fødte en nydelig liten prins den 20.Mai... Prinsen min heter Jonas og er nå vel 2 måneder gammel. Han er en snill liten gutt, som liker å kose med puppen og å pludre på gulvet om dagen. Ikke mye skriking på den gutten =) Sover fint om natten gjør han også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år fra Asker, og fikk min 3 jente, lilleFrida 11 mai. Hun er stort sett blid og snill, og sover hele natta ( herlig!!) Hun blir vartet opp av 2 stolte storesøstre, og smiler fra øre til øre når de ligger på gulvet sammen med henne. Hun er glad i å ligge under babygymmen sin og pludre om dagene, og trives godt når vi er på farten( praktisk når man har 2 fra før som krever sitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Hedmark jeg, er 26 år, og fikk en skjønn pjokk den 9. mai.

 

Han er en riktig god gutt som legger på seg i rekordfart. Veldig glad i puppen, sover godt om natta, skriker lite. Liker å prate og kose, kan også ligge under babygymen sin en stund for seg selv! Har akkurat begynt å interessere seg for hendene sine, så de er til stadighet i munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 år bor i Mo i Rana. Verdens deiligste (så klart:) ) gutt, Theo Johan, ble født 25 mai. Han elsker pupp over alt i verden, men pappa er også veldig god trøst og kos! :)

Theo´s yndlingshobby er å prate og sprelle, og I DAG lo han sin aller første ordentlige latter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og bor i Bergen. Fikk en nydelig jente 7 mai.

Snuppa vår er bli og fornøyd stort sett hele dagen. Griner litt på kvelden før hun sovner.

Koser seg med babygymmen sin og hendene sine. Har akkurat oppdaget tærene sine,så de er veldig gøy å leke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

jeg fikk min skjønne lille gutt 28 mai:)

er fra nittedal så vi bor vel ikke så langt unna hverandre:)

jeg er 25 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. hvor bor dere? I Tromsø..

2. hvor gamle er dere? 22 år..

2. litt om babyen deres...... Lisa er en bestemt liten frøken, liker best å sitte på mamma eller pappas fang, ligge å sprelle uten bleie, og å bli kost og lekt med:) Som babyer flest, vil jeg tru:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 30 år gammel jente som bor på Kongsvinger. Fikk en nydelig liten gutt 21. Mai. Han har en storesøster som han er svært begeistret for. Han sover natten igjennom til min store fornøyelse (akkuratt som storesøster gjorde) og er blid og pludrete for d meste. Elsker å kose og ligge ved puppen selvsagt. Har hatt litt problemer med skriking pga vondt i magen i perioder, men så lenge d ikke er heletiden overlever vi d. Når han ikke har vondt er han verdens blideste som bare smiler og sjarmerer alle han møter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år og bor i Drammen med samboer, katt og lillegutt. Lillegutt kom til verden 18.mai. Han veier nå ca 5,8 og er 61 cm lang. Stort sett blid og fornøyd, men sover ikke hele natta (mat ca 2 ganger pr natt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! :) Jeg er ei 26 aar gammel jente fra Mo i rana. Snuppen min kom endelig (16 dager over termin) den 15.mai. :) Leon er en glad liten gutt som liker best aa puppe og kose paa mammas eller pappas fang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg kommer fra bergen og er 26 år. Lille Natalie kom til verden 4 mai.

Hun er stort sett glad og fornøyd,og liker å prate masse når hun først begynner, men hun er og en bestemt liten frøken som vet hva hun vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og bor i Trondheim. Fikk en nydelig liten gutt 18. mai. Sebastian er en liten bestemt solstråle som elsker å ligge under babygymen sin. Blitt mindre kosete og vil heller kiles og "kastet" litt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har egentlig aldri vært inne på mai-klubben jeg, siden jeg opprinnelig hadde termin i juni...

 

Men vesla kom 23.mai hun!

Jeg er 33år, bor på sørlandet med mannen min og våre tre barn.

 

Vesla er verdens snilleste baby tror jeg, bare blid hele tiden hun. Sover om natta (våkner bare for å puppe en gang og sovner igjen umiddelbart), stortrives i vippestolen midt i stua med brødrene sine lekende rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi bor i Sandefjord, jeg er 27 og sambo er 30. Prinsessa er født 7mai;) Hun smiler masse og har nesten begynt å le, åssen er det med deres?? Vi går på babysvømming og det er kjempegøy - anbefales på det sterkeste. Neste gang skal hun dykke... Spent på det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...