Emsti(Emil kom 1.2-2008 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Da kan jeg endelig melde meg inn her...er i dag 12+3 uker på vei med min første.Gleder meg masse,men gruer meg noe ekstremt til fødselen.Flere som har termin rundt 1-2 februar ca?
Sunniva78 har to små Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hei! Og velkommen inn hit:-) Jeg er også gravid med min første, og har termin ca 01.februar. Er 12+5 i dag. Terminen er litt usikker da, for jeg har blitt flyttet fram noen dager på ultralyd to ganger. Men til den ordinære UL er overstått holder jeg fast på 01.feb:-) Er så grei dato å huske på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå