Gå til innhold

Da er jeg kommet hit omsider...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg endelig melde meg inn her...er i dag 12+3 uker på vei med min første.Gleder meg masse,men gruer meg noe ekstremt til fødselen.Flere som har termin rundt 1-2 februar ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Og velkommen inn hit:-)

 

Jeg er også gravid med min første, og har termin ca 01.februar.

Er 12+5 i dag.

Terminen er litt usikker da, for jeg har blitt flyttet fram noen dager på ultralyd to ganger.

Men til den ordinære UL er overstått holder jeg fast på 01.feb:-)

Er så grei dato å huske på!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...