Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 var det sånn at de ikke skulle trenes sent i svangeskapet...? ja det er lett!! noot!! Jeg har jernlager på størrelse med en ert (sikkert) og må ta to jerntabletter om dagen.. dette medfører en viss hardhet i avføringen som igjen fører til at jeg må ta i littegranne ekstra når jeg bommelommer.. og da er jo det nesten som å trene de rette magemusklene det samme skjer forøvrig når jeg nyser... og det kommer ikke av jerntabletter engang.. nei og nei - hvor i all fordervelse vil dette ende??
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 du skal nok ikke bekjymre deg for det.. er stor forskjell på å bruke de og på å trene de..
Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Hehe jaja - jeg vet jo det.. bekymrer meg heller ikke det spøtt - fant det bare litt artig bruke og trene er jo av og til nesten det samme da.. men som sagt - bekymrer meg ikke - bare tuller
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Lol :-D Jeg tar også jern pga lave jernlagre og har varierende avføring av den grunn. Til trøst kan jeg si at jeg syns det var lettere å skvise ut en 4 kilos baby enn å streve med en uke gammel forstoppelse, kanskje fordi jeg hadde så god trening i å presse ;-)
Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 Hehe - da kan jeg sikkert føde på tvers uten problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå