Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Satt inn leovena eller hva den heter rett etter jul...hormon spiral.. Er det sant at man kan risikere å ikke få flere barn ved bruk av denne? Da hadde vel legen sagt noe..eller leger er jo ikke alltid oppdaterte har jeg merket...? Jeg vil ha mange barn til...men ikke enda:-)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har ikke hørt noenting om det men nå er ikke jeg oppdatert heller da;) Det eneste risikomomentet jeg har fått opplyst sist jeg hadde spiral er større risiko for graviditet utenfor livmor.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Har også hørt at man kan bli det, derfor skal legen som regel ikke gi noen spiral før de har fått minst en unge. Min lege sa at det var en liten risiko, men at det selvfølgelig skjer en og annen.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Har også hørt dette, og derfor ville ike min lege sette inn spiral i det hele tatt på meg, siden jeg skal ha flere barn... hun spurte ikke om jeg skulle ha flere barn og jeg har to, men ville ikke sette likevel
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hmm... er ikke det om det skulle bli en infeksjon der inne man kan bli steril pga den da? og da merker man det gjerne pga kraftige magesmerter? Tror jeg har lest noe slikt, ja. Legen min sa ingenting om noen stor fare for sterilitet og satt inn, har kun ett barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå