Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 til Danmark!:-) Håper vi får noe bedre vær enn vi har hatt her på sørlandet i det siste. Var på hyttetur på fjellet i helga, og der måtte vi skrape is av vinduet på bilen den ene morgenen....!!! Midt i juli!!!
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Ja har ikke vært mye til sommer her denne mnd,håper dere får en fin ferie. Ser frem til vi også skal dra på tur,blir deilig.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Ja, blir deilig med en tur uansett vær! Kos dere på tur dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå