Gå til innhold

Trollet mitt prumper så mye..


LINDA***

Anbefalte innlegg

Kommer ikke så ofte drit-bleier lenger, men han er en jævel på å skyte med luftgeværet! Raper godt i måltidet... Det er vel kanskje godt å få ut denne lufta:) Han er blid og fornøyd, så da får vi bare bære over med lukta ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bedre at de ikke har vondt i magen!

 

En annen ting ang fising: Kjøpte fenikkel-te for at det skulle hjelpe mot luft i magen. Jeg trodde at man dermed mente at babyen skulle få mindre luft i magen, men syntes bare det ble mer fising. Er poenget me dslikt at det skal hjelpe for å få lufta ut...? Ikke at det blir mindre luft? Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder oss inn her! Snuppa mi fiser også så det durer - en skikkelig liten påhengsmotor - men er blid og fornøyd og har ikke vondt i magen! Mamman og pappan forundrer seg selvsagt over at en så søt liten frøken kan klare å "gasse" ut et helt rom nesten... ;-O)

 

Og så lenge hun ikke har vondt i magen strever ikke jeg med å finne ut HVA det er som gir henne luft i magen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja huffameg, her i gården skulle en tro at kloakkrøret var gått lekk en periode. Trodde sånne små bare luktet sukker og honningmelon jeg:)

 

Nå har hun faktisk sluttet med fisinga.. Selv om jeg ikke la helt merke til når vil jeg tro det hadde sammenheng med at vi gikk over på kun MME..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo'en!

 

Ja du er ikke alene om prumping *hehe* Sønn min på 2 måneder prumper også så det holder... Det kommer ordentlige kraft bomber til tider *hirosjima* Trodde en stund at det var mann min som prompet mye, men det var nok lille prinsen vår =) Og for en lukt det blir utav de *uuuusjh* Raper gjør han også til tider....

Var i bryllup den 14. Juli, og vi satt oss bakerst i kirken, sånn at jeg fikk ammet litt i det diskre. Men diskre ble det jo ikke, når han fikk en kraftig rap etterpå *ble gjenklang*, det var så stille i kirken før rapen, at man kunne høre en knappenål falle i gulvet* Så du kan tenke deg hvordan folk snudde seg ;)

 

En annen opplevelse, var når vi kom hjem fra sykehuset. Og han skulle bade for første gang. Jeg badet sønn min, og mann min sto å filmet det hele. Han badet,koset seg og pluddret litt. Plutselig ble han helt stille.

Så kom det DEN prompen!!!!! Holdt på å dø av latter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...