Shootingstar Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Var på ferie i England å ventet på mensen som aldri kom, tok to graviditetstester og begge var positive. Har akkurat nå litt blanda følelser, for det var ikke helt planlagt, men det begynner å gå opp for meg nå. Godt disse sidene finnes. Shootingstar
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Grattis med den nye spiren .. håper på et flott svangerskap for deg klem
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer så mye! Håper du blir hengende her inne sammen med oss
*RutIetutt* Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet:o)))
pandabjørn Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 gratulerer med spiren din håper du får det fint i svangerskapet...
Shootingstar Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 Hei, vet ikke helt ennå, er ikke så flink til å rekne ut slikt. Tror det er i mars/april. Skal til legen på mandag. Det er så spennende, var ikke helt planlagt, men gleder meg masse.
Shootingstar Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2007 Hei, det kommer jeg til å gjøre. Ikke lenge til du skal ha nå. Spennende. lykke til.
veslamøy Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 GrAtUlErEreR!!! Så koselig da :-)) Jeg ble også uplanlagt gravid, men vi er overlykkelige :-)) Vi er jo kjempe heldige :-)) Masse lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå