Gå til innhold

Hjelp - Mats eller Isak?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får ikke bestemt oss for navn - tar en avstemming her nå og ser om det hjelper! Så - hvilket synes du er finest, og hvorfor?

 

Kjempeglad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mats.

 

Fordi jeg gikk i klasse med en ufyselig Isak en gang.

Skrevet

Isak. Vår siste gutt skulle hete det eller Håkon, så ble det Håkon for storebrødrene likte det best.:-)

Skrevet

Isak. Kjenner en rar Mats

Skrevet

Isak...er finere bare;o)

Skrevet

Ta en blanding: Isats!

 

Neida, hmm... Isak ble veldig kristent for meg, mens Mats forbinder jeg med en tomsing fra ungdomsskolen min. Vanskelig valg det der. Tror jeg ville gått for Isak

Skrevet

Isak er vel snart et "poppis" navn på linje med mange andre bibelske navn. Jeg ville nok ha valgt Mats.

Skrevet

Hadde valgt Isak. Kjenner en J... Isak (vil ikke skrive hele navnet...) og synes det er finere enn Mats. Mats er for meg en "drittunge"... He, he.

Skrevet

Liker begge navnene, jeg. :)

 

Men vi tenker på Isak selv, så da velger jeg det.

Skrevet

Isak:))))))

Skrevet

Isak, uten tvil:-)

 

Mats gir meg assosiasjoner til en vill drittunge... Men det er vel fordi jeg bare har kjent slike Mats'er=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...