Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Vi får ikke bestemt oss for navn - tar en avstemming her nå og ser om det hjelper! Så - hvilket synes du er finest, og hvorfor? Kjempeglad for svar!
Gjest ->>- Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Mats. Fordi jeg gikk i klasse med en ufyselig Isak en gang.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Isak. Vår siste gutt skulle hete det eller Håkon, så ble det Håkon for storebrødrene likte det best.:-)
Tommage♀♂ Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Ta en blanding: Isats! Neida, hmm... Isak ble veldig kristent for meg, mens Mats forbinder jeg med en tomsing fra ungdomsskolen min. Vanskelig valg det der. Tror jeg ville gått for Isak
Lille søtnos Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Isak er vel snart et "poppis" navn på linje med mange andre bibelske navn. Jeg ville nok ha valgt Mats.
Dotten Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Hadde valgt Isak. Kjenner en J... Isak (vil ikke skrive hele navnet...) og synes det er finere enn Mats. Mats er for meg en "drittunge"... He, he.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 Liker begge navnene, jeg. Men vi tenker på Isak selv, så da velger jeg det.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #15 Skrevet 23. juli 2007 Isak, uten tvil:-) Mats gir meg assosiasjoner til en vill drittunge... Men det er vel fordi jeg bare har kjent slike Mats'er=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå