Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg klarte med et uhell å slette en mail jeg fikk... Legger den seg noe steder?
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Ja, i søplebøtta i hotmail. Men om du har tømt søplebøtta også, så er den borte for godt. Og om du slettet den for flere dager siden, så autotømmer søplebøtta seg med noen dagers mellomrom mener jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå