Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hvor lang tid tok det før du fikk lammeskinnet? Har bestilt likt, nemlig.
Honningmelon Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hei du! Hvordan går det med deg? Ikke lenge igjen nå :-) Det tok litt tid med mitt, pga at de hadde ferie, men da det ble sendt tok det ca. 3 dager.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Har sendt en masemail med spørsmål om hvor lang tid det tar, men har ikke fått svar enda. Sendte bestillingen i forrige uke. Det går ganske bra med meg, gleder meg til å få ut denne ungen nå.. Må holde meg i ro fremover, kjeeeeedelig!
Honningmelon Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Du, jeg tror faktisk det er noe ferie greier der, for jeg sendte en mail etter jeg fikk skinnet ang. om det skulle lukte så sau, hehe, og da kunne jeg få byttet det hvis jeg ville, men det kunne ta litt tid, for de skulle ha noe feriegreier til ut i august. Stod det ingenting om det? Hvorfor må du holde deg i ro?
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Det stod ingenting om feriegreier. :S Jeg vil ha skinnet klart til babyen kommer! Hehe. Jeg har begynnende svangerskapsforgiftning, så jeg må bare gå ofte på kontroll og holde meg og ro og håpe at blodtrykket ikke stiger mer. Var på sykehuset i helgen, alt var visst ok, men de vil sette i gang fødselen om jeg blir verre. ( Mer hodepine/kvalme) Men det er ikke lenge igjen til termin nå da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå