Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Da jeg fikk barn for 4mnd siden var det et vennepar av med og min mann som valgte å ikke gi barselgave. Synst det var rart å ikke få noe. Vi fikk jo noe når vi fikk eldstemann, samtidig har vi god kontakt med dette paret. Men det er selvsagt ingen selvfølge å få en gave. Synst bare at det hadde vært hyggelig jeg. Nå har de nettopp blitt foreldre igjen og nå lurer jeg på hva som er vanlig høflighet. Bør vi kjøpe noe? De er jo nære venner av oss. Bør jeg ikke kjøpe noe? Vil jeg da gjøre dem litt ukomfortable? (He-he)
manonym Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Kunne jo gitt en liten ting da, bare en oppmerksomhet på en måte=)
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Jeg ville absolutt gitt gave. Kan jo være en enkel forklaring at dere ikke fikk, travle, du vet hvordan hverdagen er. At dere ikke fikk gave er jo ikke grunn til at dere ikke kan gi gave tilbake for å gi uttrykk og vise hvor glade dere er på dems vegne etc.. Gå og kjøp en liten gave du, en liten oppmerksomhet.
Lille søtnos Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Du bør gi dersom du ønsker å gi, men ikke for å gi dem en følelse av å forplikte seg til å gi noe tilbake. Gi det av glede =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå