Gå til innhold

vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å kjøpe tre-hjuling. Men det er så vanskelig å velge mellom TFK, easywalker og OTH...

Noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett folk velte med trehjulig - det er min erfaring

ellers har jeg erfart at teutonia er bra..., fra 0-3 (4) år... knallfornøyd

Skrevet

Jeg har selv kjøpt OTH og er veldig fornøyd med den.. har ikke brukt den til den lille ennå, men rundt kjøkkenøya hjemme er den helt super.. =) I tillegg er den super enkel å legge sammen.. har 6 yngre søsken mellom 13 og 2 år og jeg har aldri vært borti en vogn som har vært så enkel å legge sammen..

Skrevet

Ja, den er fin! Hvilken farge har du kjøpt?

Skrevet

Jeg har sett flere 4-hjulinger som har veltet enn 3-hjulinger for å si det sånn!

Jeg har innmari lyst på OTH! Dette fordi den er stor og romslig, lett og kjøre og alt liksom!!!

Skrevet

Vi har kjøpt TFK, men siden babyen har bestemt seg for å bli værende inni magen har vi ikke fått prøvd den ennå. Vi valgte den pga håndbremsen, som er nesten umulig å få på vogner nå. Den var viktig for oss som har to stolte storesøstre som vil ut og trille i de bratte bakkene rundt her, og da må de ha mulighet for å bremse.

Ellers har den en kjempefordel med at den er lett å slå sammen og tar veldig liten plass sammenslått. Minus kan være at ryggen reguleres med glidelås, kan virke litt knotete, men vi har som sagt ikke prøvd det ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...