mamma til en prinsesse Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Da jeg var venninne med henne så maste og maste hun på at hun hadde sånn flyskrekk. Ble helt på gråten hvis hun måtte fly, klomhåldt seg fast hele turen og ble skikkelig dårlig. Var ikke få ganger jeg fikk høre om denne flyskrekken hennes. Mistet etterhvert kontakten med henne og nå 2 år senere, hva tror du jeg får høre da?????? Hun har blitt FLYVERTINNE! Fy faen sier bare jeg. Oppmerksomhetsyk eller hva???
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 noen bruker metoder som overrasker meg... var vel egentlig ikke noe til venninne det der vel...
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Kan vel hende hun har blitt kvitt flyskrekken sin eller? Beste metode for det er vel egentlig å utdanne seg som flyvertinne
Dotten Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Enten så HADDE hun flyskrekk og har brukt utdannelsen til å bli kvitt et fobi. Ellers så hadde hun bare et enormt behov for oppmerksomhet. Det kan jo hende det faktisk var reelt, men at hun har overvunnet et fobi. Det går ann Men, så lenge du ikke lenger har kontakt med henne, så drit i hele jenta Hennes liv liksom. Ikke la deg irritere!! He, he.
Gjest -mandagmorgen- Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Man kan jo bli KVITT flyskrekk da... ;-) Jeg hadde forferdelig flyskrekk før, men jeg bearbeidet det, og nå elsker jeg nærmest å fly... Så ikke trekk forhastede slutninger ;-)
La Perla Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Men det kan jo hende hun har kommet over flyskrekken?
mamma til en prinsesse Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2007 For meg så beviser det bare hvor oppmerksomhet syk hun var. Og nei hun har ikke utdannet seg til flyvertinne, men bare fått jobb som det.
Nitte Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Man "får ikke bare jobb som flyvertinne..." Hva tror du en flyvertinne er der for? Bare for å smile, og servere mat/kaffe??? Da hadde man kanskje hatt grunn til å ha flyskrekk! Flyvertinner er der for vår sikkerhet, og de er trent opp til å skulle kunne takle alle mulige slags situasjoner. "små kriser" som plutselig sykdom, og store kriser vi helst ikke vil snakke om når det gjelder fly...
mamma til en prinsesse Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 Jo hun har bare fått jobb som det. x`n hennes ordnet henne jobb der. Han har jobbet i sas i mangen år. Hun har sikkert hatt et lite kurs, men hun har ikke sittet seg på skolebenken. Det vet jeg
Kamomille Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 ehhhhh......... Hvem er oppmerksomhetssyk egentlig?? Man "FÅR" ikke bare jobb som flyvertinne. Man må gjennom utdanning og praksis før man får lov til å jobbe:) Mange blir jo kvitt flyskrekken da. Kan du ikke heller se på det som flott at hun har overvunnet fobien sin????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå