jua 10.12.05 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har i hele natt hatt veldig mage smerter og har vært oppe mange ganger. Har hatt rier siden kl o6, men er ikke regelmessige enda. Har også hatt slim ved do besøk, spennende å se hvor lenge jeg skal gå sånn. Andre som tror de er igang.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jeg er ikke i den situasjonen enda, men ja kanskje det er noe på gang. =) Spennende er det uansett. Masse lykke til=)
Mammaaaaaa Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Tror jeg er i gang hver dag men det er bare veldig vonde (og ganske regelmessige og ofte) kynnere som gir seg etter hvert. Og masse magesmerter gjennom hele dagen. Blir sprø av det! Lykke til då! Håper det ikkje stopper opp!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 lykke til:) når er terminen da?
jua 10.12.05 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2007 Har termin idag. Er ikke i tvil nå er rier jeg har. Har vært en tur i byen og det satt fart på dem. Venter nr 3 og kjenner godt igjen smertene.
Jeenie Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Startskuddet har gått her også... har rier med 9 minutter i mellom nå... har vært med jordmor men der er ikke åpning... men hodet har festa seg da om ikke annet
jua 10.12.05 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2007 Lykke til ikke lenge igjen nå. Her begynner det å ta seg opp, får vel ringe å si fra på føden snart. Er 5-6 minutter mellom nå, er jo 3.gangs så man vet jo aldrig.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Jepp...har hatt regelmessige rier siden kl halv åtte i morges...nå var d bare tre minutt mellom...tror du ikke d stoppet da?? Dette går jeg ikke m på altså!!! Vondt i over 13 timer, og så skal d stoppe opp liksom....grrrrr....
Nennan&Theo Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Jepp! Har det akkurat som deg. Rier siden kl 6 med 10 min mellomrom, men de stoppet opp ved kl 10. Var ute å gikk en tur men de kommer ikke med mer enn 20-30 min mellomrom nå. Har slim med litt blod i. Ringte Ullevål og de sa det var helt normalt med litt lang latensfase - MEN hun dama som tok telefon var ikke så veldig hygglig og nå er jeg redd for å föde i natt hvis hun er kvar på vakt...... blä Får bare håpe det setter igang imorgen tidglig - men jeg blir litt sliten av dette så...
Cille81 Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 Gutten min kom d. 23/7 kl. 23.00. fødslen tok ca 5,5 time... han veide 4370 gr og var 54 cm lang. En deilig stor klump:-) ble noen dager på sykehuset,mistet mye blod da livmoren ikke trakk seg ordentlig sammen. Er hjemme nu,går sakte men sikkert fremover. Lykke til til dere som ikke har født enda:-)
jua 10.12.05 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. juli 2007 Ups var logget på med brukernavnet til søsteren.... litt i amme tåka:-) Så ikke cille81som har fått baby.. Men Jua 10.12.05:-)
*RutIetutt* Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 Lykke til - så spennede:o) Jeg tror jeg har begynt å få litt rier jeg også nå....men ikke reglemessige og de er ganske korte...men gjør j..... vondt! Håper bare det ikke plutselig går over...da blir jeg SÅ lei meg:o(((((
*RutIetutt* Skrevet 28. juli 2007 #15 Skrevet 28. juli 2007 He, he - skal vel si gratulerer da:o) Så ikke på datoen da jeg svarte på innlegget;o)
jua 10.12.05 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. juli 2007 Takk takk, lykke til ikke mange dager igjen før du møter gullet ditt.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #17 Skrevet 28. juli 2007 Gratulerer Jua! Så kjekt å høre, men synd at du skulle miste så mye blod under fødselen! Ønsker deg god bedring og lykke til med store lille prinsen! Kos dere masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå