Gå til innhold

Tror jeg er igang!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele natt hatt veldig mage smerter og har vært oppe mange ganger. Har hatt rier siden kl o6, men er ikke regelmessige enda. Har også hatt slim ved do besøk, spennende å se hvor lenge jeg skal gå sånn. Andre som tror de er igang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke i den situasjonen enda, men ja kanskje det er noe på gang. =)

Spennende er det uansett.

Masse lykke til=)

Skrevet

Tror jeg er i gang hver dag men det er bare veldig vonde (og ganske regelmessige og ofte) kynnere som gir seg etter hvert. Og masse magesmerter gjennom hele dagen. Blir sprø av det!

 

Lykke til då! Håper det ikkje stopper opp!!

Skrevet

lykke til:) når er terminen da?

Skrevet

Har termin idag. Er ikke i tvil nå er rier jeg har. Har vært en tur i byen og det satt fart på dem. Venter nr 3 og kjenner godt igjen smertene.

Skrevet

Startskuddet har gått her også... har rier med 9 minutter i mellom nå... har vært med jordmor men der er ikke åpning... men hodet har festa seg da om ikke annet

 

Skrevet

Lykke til ikke lenge igjen nå. Her begynner det å ta seg opp, får vel ringe å si fra på føden snart. Er 5-6 minutter mellom nå, er jo 3.gangs så man vet jo aldrig.

Skrevet

Jepp...har hatt regelmessige rier siden kl halv åtte i morges...nå var d bare tre minutt mellom...tror du ikke d stoppet da?? Dette går jeg ikke m på altså!!! Vondt i over 13 timer, og så skal d stoppe opp liksom....grrrrr....

Skrevet

Jepp! Har det akkurat som deg. Rier siden kl 6 med 10 min mellomrom, men de stoppet opp ved kl 10. Var ute å gikk en tur men de kommer ikke med mer enn 20-30 min mellomrom nå. Har slim med litt blod i. Ringte Ullevål og de sa det var helt normalt med litt lang latensfase - MEN hun dama som tok telefon var ikke så veldig hygglig og nå er jeg redd for å föde i natt hvis hun er kvar på vakt...... blä Får bare håpe det setter igang imorgen tidglig - men jeg blir litt sliten av dette så...

Skrevet

Gutten min kom d. 23/7 kl. 23.00. fødslen tok ca 5,5 time... han veide 4370 gr og var 54 cm lang. En deilig stor klump:-) ble noen dager på sykehuset,mistet mye blod da livmoren ikke trakk seg ordentlig sammen. Er hjemme nu,går sakte men sikkert fremover.

 

Lykke til til dere som ikke har født enda:-)

 

 

 

 

Skrevet

Ups var logget på med brukernavnet til søsteren.... litt i amme tåka:-)

 

Så ikke cille81som har fått baby.. Men Jua 10.12.05:-)

Skrevet

gratulerer=D

Skrevet

Lykke til - så spennede:o)

Jeg tror jeg har begynt å få litt rier jeg også nå....men ikke reglemessige og de er ganske korte...men gjør j..... vondt! Håper bare det ikke plutselig går over...da blir jeg SÅ lei meg:o(((((

Skrevet

He, he - skal vel si gratulerer da:o) Så ikke på datoen da jeg svarte på innlegget;o)

Skrevet

Takk takk, lykke til ikke mange dager igjen før du møter gullet ditt.

Skrevet

Gratulerer Jua! Så kjekt å høre, men synd at du skulle miste så mye blod under fødselen! Ønsker deg god bedring og lykke til med store lille prinsen! Kos dere masse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...