La Perla Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Før sommeren prøvde jeg å gå ned noen kilo før bikinisesongen. Jeg spiste sunnere, litt mindre, og trente nesten hver dag. De dagene jeg slakket litt på opplegget, gikk vekten straks opp igjen, men jeg klarte å gå ned noe (3 kilo) , så jeg var fornøyd. Nå har jeg vært på ferie i tre uker, og har ikke fått trent, har vært en del slappere m.h.t. kaker, sjokolade osv., og var sikker på at jeg skulle ha gått opp igjen det jeg tok av før ferien. Men så veier jeg akkurat de samme (100 g mindre, faktisk) som idet ferien startet. Det var jo veldig merkelig. Kan de være fordi jeg har en jobb der jeg sitter pal foran en pc hele dagen, mens jeg nå har fartet omkring, lekt med barna osv osv. At den ekstra bevegelsen har veid opp for den daglige treningen jeg ikke har fått gjort? Andre som har opplevd lignende?
Boulengerina Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 jeg og går alltid ned litt i ferien fordi vi som regel er i et sydligere land da. Og i syden har vi ikke bil, så vi må gå dit vi skal. dessuten gjør varmen at jeg ikke får sånn matlyst:) liker sommeren jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå