Gå til innhold

da har jeg bestemt meg........

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringt sykehuset nå og bestilt time hrusomt at det er så lang ventetid på telefonen.. men med alt tre barn og tre fedre . ingen fast jobb og nå alene og et fjerde barn på vei med far nr fire klarte jeg ikke ,klarer jeg ikke gjennomføre det..kjempe foint at min mor vil hjelpe men ho må ikke ta nattevåk og alt slikt og til nå er svangerskapet mer en belastning en glede..klarer ikke glede meg over det jeg bærer slik jeg burde og slik jeg gjorde med dem andre tre..

men dette blir første og siste gangen jeg skal ta vekk en baby.. aldrig mere ....

men vet det er for det beste.... hoper å andre i familien kan inse det.

det var vondt å bestille timen men jeg VET DET ER RIKTIG OG FÅR KOMME ALT I MORGEN

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ha masse lykke til :)

Jeg tror det er riktig beslutning jeg, for deg selv og de 3 barna du allerede har :)

I morgen er det over og du trenger ikke bekymre deg lengre.

Ta godt vare på deg selv og barna dine :) :)

Skrevet

JA ER GANSKE SIKKER PÅ AT DET ER RETT BESLUTTNING ..... HOPER JEG FÅR TAK I PASS TIL UNGENE... NOEN SOM KAN SE ETTER DE ...

MIN MOR SA JEG DOMPET SIKKERT LILLE JENTA MI....TAKK FOR DEN MEN JEG FØLER JEG MÅ OG IKKE HAR NOEN VALG

Skrevet

Uff da, lei situasjon. Får håpe dette viser seg å være til det beste. Familien må da vel kunne støtte opp om valget ditt, dette er da strengt tatt ingen andres sak..

Skrevet

Sa hun det?

kan ikke hun passe unga dine?

Eller har du noen venninder som kanskje kan?

Skrevet

det er tungt og det er vansklig men vet samtidig det er riktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...