Gå til innhold

2åring sint om natten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i det siste opplevd at junior våkner på natta og er rasende sint... og det ender med at han drar meg med ut på kjøkkenet og skal ha flaske med melk...

jeg svetter og kjemper i mot men får han til ro får jeg ikke... og så blir det sånn da, gir etter for all teori og pekefingrer med at ungen får viljen sin osv... og det blir melk på natta sånn at resten av borettslaget får sove og..

har dere hatt noen lignende opplevelser og hvordan kjemper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kjempesint? Hva med å ha en drikkeflaske med vann på rommet hans så du kan gi det med en gang?

Skrevet

rasende.... sint..... Lurer egentlig på om han har begynt å drømme mye og derfor plutselig hylskriker.... så det er vanskelig å få kontakt med han, så våkner han og går ut av sengen sin...

er det kanskje trøst for "dårlig drøm"?

hjelper ikke å ta han i fanget eller legge han i sengen min å trøste..

Skrevet

Det er noe som heter nattskrekk, da?

De våkner helt hysteriske, slår gjerne om seg. Er faktisk ikke i drømmeland i det hele tatt. Det er et fenomen som skjer i dyp søvn, og man får ikke kontakt med dem. De aner ikke hva som har skjedd om de våkner eller om de roer seg igjen og våkner om morgenen igjen. Tror det med melka kanskje er fordi han er tørst etter anstrengelsen? Leter frem en lenke til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...