Gå til innhold

Bryllups sider på nett..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fins det bryllupssider på nett,hvor man kan se og finne ut av alt som må ordner å sånt før man gifter seg.. ? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, grattis! huhei...

Det er MYE på nett. Jeg gjorde alt der!

dittbryllup.no, theknot.com er to bra begynnersteder.

Her er min bryllupsplanleggingslov: Velg tre ting du kan ha dilla på, der du ikke gjør kompromisser og vil ha det akkurat sånn og sånn, alt annet er detaljer som ikke er så nøye. En av de tre tingene må være "å bli gift med mannen i sitt liv".

Skrevet

hehe..vi har enda ikke bestemt dato,men snakket mye om det i det siste,har jo vært forlovet i 5 år nå,men aldri hatt tid eller råd til noe bryllup,og nå begynner t.o.m vennene våre å snakke om suprise bryllup,så er vel på tide å få rumpa i gir å gjøre noe ut av det hehe =)

forlovelsen vår ble ikke som planlagt,så gubben har faktis sagt at han skal fri ordentlig i løpet av høsten,så jeg gleder meg til å se hva han finner ut hehe =) men bryllup til neste år er vel ikke å se helt bortifra,da er begge ungene storenok til å være med på forskjellig,og ikke mins gå,så da blir det sikkert mer morro også,vil at de skal være brudesvenner hehe =)

Skrevet

tusent akk for alle linkene =) ser du skal være brud til neste år :) lykke til med planleggingen da =)

Skrevet

Så artig =)

Takk det samme =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...