Gå til innhold

Middag i dag? Har ikke sett noen tråd om det enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det nok tandoorikylling med ris,salat og naanbrød.Gubben er borte og han liker ikke det,så da passer vi på å ha det nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal til mammaLukas og spise hjemmelagd pizza, snadder!!

Skrevet

Fisk som vi fisket i natt ,o))

Skrevet

kyllingindrefilet stekt i smør og hvitløk, med ris og greskinspirert salat:)

Skrevet

Tikka Masala fra UncleBen, med ris og fersken og mangochutney. Skulle hatt myntesaus også, men det er jo helt umulig å få tak i heromkring :o(

Skrevet

Her er jeg redd det blir brødskiver om jeg ikke får igang bilen igjen.

Den står død på gårdsplassen og langt til nærmeste butikk :)

Skrevet

Her blir det strimlet kyllingfilet og ris:)

Skrevet

Har tatt opp okse-indrefile` fra frysern (harrytur-kjøtt) Skal ha bakt potet, ovstekte grønnsaker, bernaisaus og hvitløkssmør til:) Tenkte jeg måtte skjemme bort mannen som har første dag på jobb i dag etter pappaperm.....

Skrevet

Her blir det så enkelt som det går, vårruller rett fra frysen og inn i ovnen. Sojuasaus og sweet chili saus til mmmm

Skrevet

Fikk en melding av mamma om at det var grillmat der senere i dag, så da takker ikke jeg nei=)

Skrevet

nå fant jeg ut at jeg ikke har ris.... blir jo ikke noe godt med tandoori med noe annet enn ris,da... Regner gjør det også,så gidder ikke å gå i butikken.Søren og,jeg som gleda meg så fælt til middag! Får finne på noe annet,da...

Skrevet

Vi skal ha svenske kjøttboller med brun saus, potetmos og grønnsaker:))))))))))))

Skrevet

Her blir det fiskekaker med tilbehør.

Skrevet

Her blir det kystens fiskegrateng... Me potet og smelta smør. Rett fra frysedisken på Spar butikken.

Sukk, fikk løst på alt anna når æ leste tråden her. :(

Skrevet

Tja. Har en syk pjokk her, så det må bli noe veldig kjapt (skal sitte på armen hele tiden).

Da får det vil bli noe som..... stekte pølser/ fiskekaker/kjøttkaker m/ fullkornspasta eller noe sånt.

Skrevet

her blir det tjukke pølser og spaghetti. gutten på snart 4 har bestilt..

også kan det hende vi blir uten barn i kveld, og da kan det hende jeg og gubben tar en tur ut og spiser pizza eller bare dessert kanskje =)

Skrevet

Hehe, hva er kyllingindrefilet..? ;)

Skrevet

ganske enkelt her i dag, wienerpølse og brød...

Skrevet

Ostesnitzel med fullkornsris, rosepepper saus og salat.

Skrevet

Vi har hatt fylt rødspette rett fra frysedisken med poteter og grønnsaker. Til og med 3-åringen spiste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...