Gå til innhold

ja da har barna fåt t sæ en stemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

xn å nye damen har vært sammens 1 mnd, å nå bli de samboere, barna har kunn møtt henne 1 gang, største man kom hjem å viste ikke navnet hennes, ikke hadde de pratet sammens heller, og nå i løpet av de 3 ukene som kommer flytter hun inn til han ,,

jeg er ikke kjøpt ut av huset enda heller, å for svarte ka med å tenke på barna som ikke har møtt henne mere 1 gang å når de ska dit neste gang så driver hun å flytter inn i huset, er ikke mere enn 2 mnd siden jeg å han sluttet å fær sammens så det e selklart en påkjenning for gutten ( på 6 år) ..

er det bare meg som reagere slik eller hva hadde dere andre tenkt i denne situsjonen? dessuten godtar ikke hun nye at jeg å barnefar har kontakt heller ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dårlig far tenker mer på seg selv, enn på barna. Og dette gjør tydeligvis din x.

Han må vel ha noen raskt inn som kan erstatten deg. Ser for meg et hus hvor oppvasken flyter og han trenger hjelp av et kvinnemenneske. Dette kan umulig være kjærlighet, men en trøstegevinst.

Uansett; dette går bare ikke ann. Det at du ikke kjøpt ut av huset betyr jo egentlig at du kan kaste ut dette kvinnemennesket. Hun bor jo i ditt hus. Nå tenker sikkert du mer på barna, enn at han prøver å gå videre.......

Dette bør diskuteres med barnefaren. Jeg hadde ikke sendt mine barn bort til et fremmede menneske. Jeg ville jo selvsagt hilst på vedkommende og spørt hvilken erfaring hun har med barn. Gjør henne gjerne oppmerksom på at du vil ha ukentlig kontakt med din x pga. barna. Hun kan vel ikke tro at det bare skal være han og henne. Gjenta flere ganger at hun nå er stemor. Vis at du ikke lar deg vippe av pinnen.

Din x bør sette opp et møte.

Jeg er ikke alenemamma, men hadde min mann latt en ukjent dame flytte inn uten samtykke fra våre barn hadde jeg sett rødt. Tenk å ikke presentere dette mennesket for barna da. Jammen godt du ble kvitt ham.

Skrevet

dama er ikke intrisert i å møte meg , har bedt om et møte med henne men ikke av intresse for henne, hun har ingen erfaring med barn og er nesten 9 år yngre enn barnefar,, jeg driter i hva han gjør når han ikke har barna , det er meg revnende likegyldig

sa til han INGEN ska inn i det huset der før æ har fått pengene mine eller ungan har blitt kjent med vedkommende, for å være en stemor er et stoort ansvar, jeg har bedt om et møte med henne og barnefar i samme rom men ingen av de ønsker et møte, vi har ingenting å snakke om er svaret jeg får, og hva han gjør har jeg ingenting med , jo klart æ har det når BARNA er inkludert,, hva med å ta hensyn til ungan,,??

han tenker kunn på seg og ingen andre, hun er overhode ikke klar for stemors rollen virke det som ,, det at de kunn har møttes 1 gang å han kom hjem å ikke viste navnet hennes og ikke hadde de pratet med hverandre osv, nei vettu ,,

jeg sa at du (xn) har et ansvar ovenfor ungene dine, men han ber meg slappe av ,,

Skrevet

Ikke at jeg synes denne faren gjør ting rett her... men hvorfor skal du på død og liv møte henne? For "godkjenning"?

Ikke stress med å treffe henne, men be faren om å gi ungene tid til å venne seg til situasjonen og bli kjent med dama.

Forøvrig ville jeg krevd pengene med en eneste gang...

Skrevet

å fy søren da hadde jeg blitt sint. Og det at du heller ikke har fått pengene dine er IKKE bra, alt økonomisk bør være unnagjort fortest mulig, så enten må jo han kjøpe deg ut eller så får du flytte inn dit.

Og det at han får ny dame og hun flytter inn før ungene omtrent vet navnet hennes er bare rett og slett forkastelig, snakk om å prioritere feil! Nei jeg skjønner helt utmerket at du vil ha litt kontroll over hva som skjer i ungenes liv, spesielt på hjemmefronten. Og selv om du ikke kan bestemme hva han gjør på sin fritid, synes jeg jaggu ta voksne folk bør kunne oppføre seg deretter når ungene kommer i bildet.

Og jeg vil også møte xns dame når det nå en gang skulle bli aktuelt. Det er greit å være på fornavn med folk som skal ha omgang med barna vårs, uten at det blir 'godkjenning' som noen allerede har nevnt. Og det regner jeg med går begge veier hvis jeg en gang blir stemor.

Man skal oppføre seg som folk selv om man har ei fortid med noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...