Trollemor og snuppa! Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har de/du vært fornøyd? Gått ned mye? Fått mye løs hud? Og hvordan er det å plutselig ikke kunne spise som normalt?
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Har en bekjent som har tatt slankeoperasjon. Hun er blitt tynn nå. Men vet ikke om hun syns det var verdt det. Hun fikk nemlig multiorgansvikt og hjerneblødning. Lå i koma i flere uker. Var innlagt på sykehus i over 2 mnd. Hun er fortsatt arbeidsufør nå over 2 år etterpå. Så jeg ville tenkt grundig igjennom det før jeg gjorde det.
FruDart Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Mannen min tok slankeoperasjon for 1,5 år siden. Har gått ned fra ca 160 kg til ca 90 kg, som han nå har stabilisert seg på. Han er veldig fornøyd. Men det har jo ikke vært bare rosenrødt hele tiden. Det kan følge med mange problemer både fysisk og psykisk. Hvis dette er noe du vurderer, anbefaler jeg deg å titte på et forum som heter XXL ( http://xxl.diskusjonsforum.no/ ) De kan gi deg informasjon på det meste du måtte lure på i forbindelse med slanking og ev operasjon.
Twig Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Kjenner 2 som har tatt denne slankeoperasjonen.. de har gått ned 60 kg hver, på ca 7mnd.. Huden følger ikke helt med naturligvis, så det blir fjernet vanligvis i endt nedgang. De blir veldig fort mette..
FruDart Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Forresten så kaller mannen min seg for "boxer" der inne hvis du skulle ta turen inn der ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå