Bare meg...venter nr.3! Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg er sååå sinnsykt trøtt hele tiden. Var det i forrige svangerskap også og det gikk over etter 1. trimesterm, men denne gangen vet jeg ikke om jeg holder ut så lenge. Klarer jo ikke å fungere i det hele tatt. Sovner mens jeg åpner posten og sånt. Føler ikke jeg kan gå å sykemelde meg heller da jeg ikke er fast ansatt før 1. aug.. Noen som kan noen gode kjerringråd? Jeg tar både jern og Gravid - vitaminene.
Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Da må du bare få deg mer nattesøvn da... ellers får du høre med lege el.lignende
Bare meg...venter nr.3! Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Har ikke time hos legen før 8. aug., men jeg vurderer å ringe de i dag. Kan ikke lene meg bakover i stolen en gang før jeg sovner. Nattesøvn får jeg nok av. Døgnet har i hvert fall ikke timer til fler. Syns vel ikke jeg kan legge meg tidligere enn 22.00.
Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Kan du vel.. prøv å legg deg kl 20 du.. kanskje det hjelper - vet av flere som måtte det 1 trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå