TreHjerter Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 I hvor stor grad lar dere baby smake på "voksenmat"??? Snuppa er fem mnd, og jeg fullammer henne, men har begynt å la henne smake litt grøt, fruktpureer osv. (babymat på glass altså) Hun elsker det. Er nå på ferie hos svigers og de vil gi henne alle mulige ting, brød, is, sjokolade, you name it.... Spontant vil jeg ikke at de skal gi henne slikt, men unntak av ren frukt, hva gjør dere? Kjenner at jeg vil vente med kumelk og sukker en stund til, uten at jeg egenlig har argument for hvorfor annet enn at sukker ikke noen noe godt, og kumelk lett er for hardt for sånne små mager (argument jeg blir totalt overkjørt med). Hva gjør dere?
PopUp Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Kumelk skal de ikke ha før de er rundt året.... Så det kan du jo si. Og sukker synes jeg fortsatt er alt for tidlig!! Hvorfor skal de på liv og død mate barnet ditt med sånn dritt når det eneste det egentlig trenger er melk...?! (Greit med smaksprøvene du gir da (o:)
TreHjerter Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 vi er i Spania, det kan jo være en forklaring, her lever de jo på sukker og kaker... ikke har jeg laget hull i ørene på henne enda, jeg ammer alldeles for ofte og lenge, jeg MÅ se å gi henne smokk (hun vil ikke ha)... blir litt oppgitt av hele tiden å forsvare det jeg gjør...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 huff..hørtes ut som min ferietur med svigermor;o( Gjør det DU synes er riktig.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå